Дід Мороз. Ми зібралися в цей чудовий зал, щоб співати, водити хороводи, веселитися, проводити конкурси, розповідати новорічні віршики..
Снігурочка. Чекай, чекай, Діду Морозе. Ти говориш, наче перед нами дошкільнята.
Дід Мороз. А хіба ні ?
Снігурочка. Та ти озирнися навкруги!
Дід Мороз. Ой лишенько, я так закрутився, що подумав: ми в дитячому садочку.
Снігурочка. Отож бо!
Дід Мороз. Ой біда-біда! А що ж нам робити? Я й слів не знаю, і взагалі (шепоче) я розгубився!
Снігурочка. Ох, Дідусю Морозе, старенький ти став у мене, забудькуватий.
Дід Мороз. Та є трішки. А так я ще ого-го (кашляє) го-го.
Снігурочка. Звичайно-звичайно. Що б ти робив без своєї внучки?
Дід Мороз. (зітхає)
Снігурочка. Дідусю Морозе, а для чого тобі палиця?
Дід Мороз. Знана справа! Щоб легше ходити по заметах, злих собак відганяти…
Снігурочка. (пригортаючись до нього) Що мені з тобою робити? Адже ти не сказав головного.
Дід Мороз. (голосно) З Новим роком!
Снігурочка. Та не це, я про палицю! Вона тобі потрібна…потрібна…
Дід Мороз. Для солідності.
Снігурочка .Не тільки! Ну згадай, будь ласка,ти нею врятував замерзаючу дівчинку у казці «Морозенко», перетворив на злих собак мачуху та її злу доньку у казці «Дванадцять місяців». Ну…
Дід Мороз. Та чого ти нукаєш, внученько. Звичайно, я це пам’ятаю (подумавши). Вона мені потрібна, щоб чарувати.
Снігурочка. Який ти в мене молодець, дідусю.
Дід Мороз. Я такий!
Снігурочка. А тепер давай повернемось до наших школярів. (уточнює) Дідусю, шко-ля-рів!.
Дід Мороз. Так ми ж нікуди й не ходили, щоб повертатись.
Снігурочка. (зітхає) Якщо ми вже готові, то , може, підготуємо когось з учнів…
Дід Мороз. Як це?.
Снігурочка. Так у тебе ж є…(показує на палицю).
Дід Мороз. А-а-а, Дід Мороз. чарівна палиця!
Снігурочка. З її допомогою ми й виберемо ведучих.
Дід Мороз. Зав’яжи мені очі, онученько, я буду по черзі підходити до дітей. Кого палиця вибере, той і ведучий (Снігурочка зав’язує очі і веде по залу. Таким чином вибирає ведучих. Усі герої заходять на сцену.)
Снігурочка. От у нас і є ведучі.
(ведучі розгублено озираються)
1 ведучий. Ми дуже раді, що нас обрала палиця Діда Мороза, але ….
2 ведучий. Але ми не знаємо, що робити.
Дід Мороз. Моя чарівна палиця все зробить і всьому вас научить.
Снігурочка. А щоб ви не розгубилися і не забули свої слова, ми дамо вам підказки (дає планшети з текстом).
Дід Мороз. Отож, розпочинаємо наше свято!
Снігурочка. Для налаштування на казковий лад хореографічний колектив під керівництвом Марини Забродіної виконає танок_________________________
Танок
1 ведучий. Доброго дня, любі друзі!
2 ведучий. У переддень Нового року ми розпочинаємо конкурсно-розважальну, танцювально-співальну програму «Новорічна карусель».
1 ведучий. Уже зачекалися виходу на сцену команди 7 та 8 класів.
2 ведучий. Давайте привітаємо їх оплесками!
1 ведучий. А щоб було все по зимовому ми зробимо завірюху у складі команд.
Кожен учасник витягне жеребок . Кому дістався №1 стає по праву руку, кому №2 по ліву.
1 ведучий. Даємо новоствореним командам 30 секунд для того щоб придумати назву команді і обрати її капітана.
І так І команда має назву ____________ її капітан _____________
Капітан ІІ команди ______________, яка має назву _____________
2 ведучий. Тож вітаємо команди оплесками!!!
1 ведучий. При проведенні нашої новорічної каруселі у конкурсах будуть брати участь не тільки учасники команд, а й вболівальники.
2 ведучий. Тому ми розділимо зал умовною лінією. Вболівальники, що сидять по праву сторону від ялинки вболівають за команду _______________, і всі зароблені бали будуть зараховані цій команді, а вболівальники, що сидять по ліву сторону від ялинки вболіватимуть за команду _____________, і відповідно бали ,що зароблять вони будуть зараховані їй.
1 ведучий. А судити наш конкурс буде вельмишановне журі у складі Діда мороза, Снігуроньки
2 ведучий. ____________________________________________________________________________________________________________________________________
1 ведучий. А для того, щоб розігнати нашу новорічну карусель, ми розпочнемо конкурс: «ТАК чи НІ» .
Для щоб набрати найбільшу суму балів, вам потрібно правильно відповісти на ствердження відповіддю «ТАК» чи «НІ». За кожну правильну відповідь ви отримуєте 1 бал.
1 ведучий. Команди повинні відповідати швидко, на роздуми час майже не дається.
2 ведучий. Першою почне конкурс команда_____________________________
1 ведучий. Отже, почали.
1. В Антарктиді немає полярних ведмедів (ТАК)
Полярні ведмеді живуть зовсім не в Антарктиді, а в Арктиці.
2. В Антарктиді є річки . (ТАК) Однією з них є річка Онікс, яка забирає талі води на схід.
3. Антарктида - найсухіше місце на Землі. (ТАК)
4. В Антарктиді є постійні жиелі? (НІ)
5. Одна з країн світу володіє цим континентом. (НІ)
1 ведучий. Цим запитанням завершився конкурс для команди_____________.
2 ведучий. А от наскільки швидкі і кмітливі учні команди ______________, ми дізнаємося прямо зараз.
1 ведучий. Отже, слухаємо запитання.
1. Це єдиний континент без часових поясів. (ТАК)
2.Антарктида - це єдине місце на Землі, де можна знайти Імператорських пінгвінів. (ТАК)
3. Антарктида — це єдиний континент, на якому немає місцевих видів мурах. (ТАК)
4. Найбільшою сушею, покритої льодом, є Антарктида (ТАК)
5. Приблизна маса найбільшого айсберга становила приблизно 3 мільярди тонн. (ТАК)
1 ведучий. Мабуть, кожна команда старалася і справилась із завданням.
2 ведучий. Сподіваємося, наші судді не замерзли і зараз скажуть, скільки балів набрала кожна з команд.
Оголошення балів
1 ведучий. Дякуємо суддям.
2 ведучий . Щось наші вболівальники засумували.
1 ведучий . Мабуть тому, що вони теж хочуть брати участь у конкурсі.
2 ведучий . Тож наступний конкурс для них. «Впіймай сніжинку» .
1 ведучий Запрошуємо по одному представнику від вболівальників кожної команди.
2 ведучий Вашим завданням буде зловити якнайбільше сніжинок вудкою, поки звучить мелодія. Бали зараховуються вашим улюбленим командам.
Конкурс
1 ведучий . Дякуємо за участь у конкурсі. А наступний конкурс був домашнім завданням - «Загадаю я загадку».
2 ведучий. Тільки загадки наші незвичайні. Вони - на кмітливість і почуття гумору.
1 ведучий. Наскільки ви кмітливі, оцінять наші шановні члени журі. Максимальний бал-2.
2 ведучий. Отже, ви бачите на малюнку зображення і капітан команди озвучує свій варіант відповіді. Першим має право відповіді капітан команди
________
1 ведучий . Конкурс «Загадаю я загадку» завершено!
2 ведучий . Слово за журі. Скільки ж балів отримали гравці?
Виступ журі
1 ведучий. Я бачу, гравці зібралися не прості, навпаки, оригінальні.
2 ведучий. Так, наші гравці продемонстрували не лише свою творчу уяву, але й почуття гумору.
1 ведучий. А от наступний конкурс ми вигадали, щоб перевірити, наскільки ж талановиті команди.
2 ведучий Конкурс «Поети навпаки»!
1 ведучий. Кожна команда отримає вірш і повинна буде прочитати його навпаки: почати від останнього рядка і завершити першим.
2 ведучий. Читати треба виразно, не збиватись !
1 ведучий. Отже, команди готові?..
2 ведучий. Та зачекай! Ми ж не сказали найголовнішого. Вірш треба ще скласти!
1 ведучий. Так, справді! Вірші ми «випадково» (підморгує) розрізали. І тепер у вас по 17 рядків віршів "Зимова пісенька" (Л.Глібова) та "Мандрівниця-віхола" (Аркадія Музичука) .
"Зимова пісенька" (Л.Глібов)
Зимонько-снігурочко,
Наша білогрудочко,
Не верти хвостом,
А труси тихесенько,
Рівненько, гладесенько
Срібненьким сніжком!
Ми повибігаємо,
Снігу накачаємо
Купу за садком,
Бабу здоровенную,
Уночі страшенную,
Зліпимо гуртом.
Зробим очі чорнії,
Рот і ніс червонії –
Буде, як мара!
День і ніч стоятиме
З нашого двора.
|
"Мандрівниця-віхола" (Аркадія Музичука) .
- Мандрівнице-віхоло,
Ти ішла чи їхала?
чи з вітром летіла?
То, може б, спочила –
На ліжечку, на перині
У затишку, у хатині,
Тут є ласка матусина,
Тут є казка бабусина. –
Та сказала нам віхола
Крижаним своїм голосом:
- Не для цього я їхала
Із півничного полюса.
В ополонці я миюся,
На морозі я гріюся,
Щоб гуляти по волю,
Щоб хурделить уволю.
|
2 ведучий. Отже, один, два, три, почали!
1 ведучий. А щоб наша глядачі не нудьгували, пропонуємо вашій увазі художній номер__________________________________________________
2 ведучий. Зустрічаймо оплесками!
художній номер
1 ведучий. Дякуємо за приємний сюрприз______________________________
2 ведучий. Наші гравці уже підготувалися і готові відповідати.
1 ведучий. Нагадуємо, що треба було скласти вірша і виразно прочитати його, починаючи з останнього до першого рядка, ні разу не збитися!
2 ведучий. Просимо до мікрофона команду_____________________________!
Відповідь команди
1 ведучий. Настала черга команди__________________________.
Відповідь команди
2 ведучий. Ми побачили, як активно ви підтримуєте учасників своєї команди, і тому вирішили провести конкурс для вас, тобто вболівальників.
1 ведучий. Наші асистенти стрічкою розділять зал на 2 частини. Із початком новорічної пісні кожна команда намагатиметься перебити повітряні кульки на територію суперників.
2 ведучий. По закінченню мелодії кульки, які залишилися на території кожної команди, підрахуються. Де виявиться менше кульок, та команда і перемогла!
1 ведучий. Бал зараховується в скриньку команди, яка знаходиться з вашого боку.
конкурс
2 ведучий. Мені здається, цей конкурс підтвердив, що наші гравці не лише кмітливі й талановиті, а й спритні та вправні!
1 ведучий. Ми знову повертаємося до наших команд____________ та _________________. А от чи готові вони зустрічати Новий рік та Різдво, ми зараз перевіримо.
2 ведучий. Конкурс «Новорічний тест»!
1 ведучий. Кожна команда отримає 6 новорічних запитань. На роздум у вас є 30 секунд. Якщо у гравців правильної відповіді немає, лише тоді суперники можуть дати свій варіант.
2 ведучий. За кожну правильну відповідь отримуєте 1 бал.
1 ведучий. Отже, все зрозуміло? Тоді першою гратиме команда____________
- На перших різдвяних листівках був зображений зовсім не Дід Мороз і Санта Клаус, а…Хто? (Христос)
- В оповідках багатьох народів Європи різдвяні ельфи не дарували подарунки, а самі отримували їх від людей. За що? (оберігали дім від злих сил)
- Зустрічаючи Новий рік 10 лютого, в’єтнамські жінки наряджаються в одяг червоного та жовтого кольорів. Чому вони надають перевагу такій гаммі? (це кольори в’єтнамського національного прапора)
- У 4 столітті в лікійському місті Міри жив єпископ Микола, який став згодом святим. Назвіть його українського колегу(Дід Мороз).
- У Германії ці сезонні робітники повинні мати зріст не менш ніж 180 см, бас, бороду. Спеціальний одяг їм видається безкоштовно. Якого вона кольору? (Червоного – це Санта Клаус)
- Китайці святкують Новий рік 1 січня і згідно лунного китайського календаря – 23 січня та 19 лютого, індонезійці – 1 січня згідно ісламського лунного календаря, православні – 14 січня згідно юліанського календаря, іранці – 21 березня. Чому існує така розбіжність? (кожна релігійна конфесія зустрічає Новий рік згідно свого календаря)
2 ведучий. Отже, настала черга команди____________ пройти тест на готовність зустрічати Новий рік та Різдво .
- Чим за звичай умивають обличчя на Новий рік в Угорщині, щоб увесь рік бути забезпеченим? (грошами)
- У деяких країнах Північної Європи діти отримують подарунки не в день народження Христа, а через 12 днів. Яка подія унаслідується таким чином? (мудреці принесли подарунки на 12 день після народження дитини)
- У Британії прикрасою різдвяного столу є пиріг. Згідно старовинного рецепту, він повинен бути начинений предметами, які передбачають долю на найближчий рік: обручка – до заміжжя, монетка – до багатства…. А який предмет повинен принести вдачу? (маленька підкова)
- Будь-яка канадська дитина може написати лист Санта Клаусу . Для цього в поштових відділеннях працюють приблизно 9 тисяч добровольців. Чого вони навчають дітей? (правильно писати адресу)
- Рудольф на прізвисько Червоний Ніс освітлює дорогу Санта Клаусу, тому навіть у най густіший туман він завжди приходить вчасно. А хто такий цей Рудольф? (олень)
- Через який народний звичай італійці не ходять по тротуарам і вулицям 31 грудня? (викидають старі речі)
1 ведучий . Ось уже четвертий конкурс завершився.
2 ведучий. Чи пройшли команди «Новорічний тест», нам зараз скажуть члени журі.
Виступ журі
1 ведучий. Позаду найскладніші конкурси. І знову прийшла пора трохи розважитися нашим вболівальникам та принести бал своїм командам.
2 ведучий Конкурс має назву «Хто швидше». Умови цього конкурсу дуже прості. Усі вболівальники вишиковується в 2 колони по обидва боки ялинки.
1 ведучий. З початком мелодії ви повинні якнайшвидше передати повітряну кульку своєму сусіду позаду. Бал отримає та команда, чиї вболівальники будуть найспритніші!
Конкурс
- «Три белых коня»
2 ведучий. Почекай! У нас же ще залишився один конкурс
1 ведучий. Я про це і говорю, що прийшла пора трохи розважитися, тому що зараз конкурс «Угадай мелодію».
2 ведучий. Зараз ви прослухаєте початок новорічних мелодій. Хто перший відгадає пісню або наспіває її продовження, тому і зараховується 1 бал!
1 ведучий Отож, слухаємо мелодію.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Новорічна карусель», нам зараз скажуть Дід Мороз і Снігуронька.
Оголошення результатів.
Дід Мороз. Нехай це свято буде чарівне,
А Новий рік хай настрій піднесе,
Нехай багато радісних подій
І днів щасливих принесе
Снігуронька . Хай Новий рік ввійде, як казка,
У домі вашому поселиться,
Його наповнить теплота і ласка,
Достаток килимом постелеться!
Разом. З Новим роком! З новим щастям! |