Курганська Людмила Миколаївна, вчитель з творчим підходом до справи виховання і навчання. Терпляче, мудро, по-материнському вчить, як на світі жити, навчає здатності самостійно мислити, пропонувати оригінальні ідеї, приймати сміливі нестандартні рішення. Педагогічне кредо "Учень - це не посудина, яку необхідно наповнити, а факел, який потрібно запалити." (Паскаль)
Кравчук Любов Іванівна в основу своєї роботи поклала любов і повагу до дитини, опору на її сили, внутрішній потенціал. Даючи базові знання вчить їх самостійно вчитися, використовувати здобуті знання на практиці. Педагогічне кредо "Навіть наймудрішому є чому вчитися"
Шевцова Світлана Григорівна працює над проблемою «Проблемне навчання як засіб розвитку креативно пізнавальної діяльності учнів». Активно впроваджує різні форми та методи для покращення організації навчально-виховного процесу на уроках математики, інформатики, виховує в дітей інтерес до ґрунтовного й глибокого вивчення предметів. Її педагогічне кредо «Скільки б ти не жив, усе життя треба навчатись»
Шендра Людмила Юріївна мудрий, досвідчений, творчий учитель. У кожній дитині вона бачить насамперед Людину, а потім – учня. Терпляче, мудро вчить, як жити на світі, як любити працю, добро, бути чесними. Педагогічне кредо «У кожній дитині – сонце, тільки дайте світити йому»
Іллющенко Тетяна Володимирівна – талановита, неординарна, багатогранна особистість, яка веде зо собою дітей, зацікавивши їх навчанням. Педагогічне кредо «Складне зробити простим, просте зробити звичним, звичне зробити приємним»
Скляр Олег Анатолійович творчий, вдумливий, ініціативний педагог, на високому рівні володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює в освітньому середовищі. Уроки проводить цікаво, з використанням нестандартних форм. Педагогічне кредо "Розумом - направляй, а почуття - урівноважуй".