Вівторок, 19.03.2024, 13:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Борзнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів
імені Христини Алчевської

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 131
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

МО вчителів оздоровчо-трудового циклу

Методичне обєднання вчителів оздоровчо-трудового циклу

Навчальна проблема

Запровадження інноваційних педагогічних технологій, спрямованих на формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах.

Мета 

спрямувати свою роботу на якісне засвоєння учнями вимог навчальної програми, на вдосконалення уроку, як основної форми навчальновиховного процесу в школі, над пошуком різних форм занять, впровадження в практику інтеграційного методу викладання предметів,поліпшення диферанційного навчання школярів, впровадження в практику своєї роботи перспективного педагогічного досвіду.

Оніщенко Алла Григорівна (голова МО, вчитель трудового навчання) систематично працює над формуванням в учнів культури праці, відповідальності за результати власної діяльності. Її урокам притаманний творчий настрій, атмосфера доброзичливості та активної співпраці вчителя та вихованців. При вивченні програмового матеріалу активно використовує метод проектів. Мета фахової діяльності педагога полягає у формуванні технічно, технологічно освіченої людини, виховання професійної адаптивності, конкурентної боротьби на ринку праці.

Кожушний Юрій Євгенович (вчитель трудового навчання) проводить уроки , тісно поєднуючи процес з продуктивною працею. Він створює найсприятливіші умови для виховання любові до праці, поваги до людей. Його урокам притаманний творчий настрій, атмосфера доброзичливості та активної співпраці учителя і учнів.

Лозицький Володимир Андрійович (вчитель фізичної культури та "Захист вітчизни") уроки з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, будує навчальну роботу у відповідності з сучасними вимогами. Забезпечує інтенсивний розвиток вучнів основних рухових якостей. Його уроки характеризуються  високою щільністю, реалізацією принципів індивідуалілізації та диференціації навчання.

Хандога Василь Васильович (вчитель фізичної культури). Метою фахової діяльності педагога є формування основи для забезпечення міцного здоров'я учнів. На уроках забезпечує інтенсивний розвиток в учнів основних рухових якостей з урахуванням сенситивних періодів розвитку дітей шкільного віку. Реалізує принципи індивідуального та диференціального навчання.

Кашперко Олександр Петрович (вчитель музики) Головним завданням музичного виховання на своїх уроках він вбачає не тільки навчання музики, а й вплив через музику на духовний світ учнів. Учитель розвиває в дітях розуміння цього виду мистецтва, відкриває їм світ добра та краси, допомагає пізнавати в музиці животворне джерело людських почуттів.

Корисні посилання
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz