Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Вибухонебезпечні предметиПОВЕДІНКА УЧНІВ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ4 квітня офіційно проголошено Міжнародним днем просвіти з питань мінної небезпеки і допомоги в діяльності, пов’язаної з розмінуванням. Небезпека, яку несе в собі використання цього виду озброєнь, має більш серйозні і більш тривалі соціально-економічні наслідки як для мирного населення держав, де є проблема мін і замінованих об’єктів, минулих наслідків військових конфліктів, так і для тих, хто використовує цю зброю у своєму арсеналі. Фахівці цивільного захисту рекомендують вчителям і батькам обов’язково проводити з дітьми бесіди щодо поводження з невідомими предметами і пристроями. До вибухонебезпечних предметів належать • вибухові речовини — хімічні з’єднання або суміші, здатні під впливом певних зовнішніх дій (нагрівання, удар, тертя, вибух іншого вибухового пристрою) до швидкого хімічного перетворення, що саморозповсюджується, з виділенням великої кількості енергії і утворенням газів. • боєприпаси – вироби військової техніки одноразового вживання, призначені для враження живої сили супротивника. До боєприпасів належать: – бойові частки ракет; – авіаційні бомби; – артилерійські боєприпаси (снаряди, міни); – інженерні боєприпаси (протитанкові і протипіхотні міни); – ручні гранати; – стрілецькі боєприпаси (набої до пістолетів, карабінів, автоматів тощо); • піротехнічні засоби: – патрони (сигнальні, освітлювальні, імітаційні, спеціальні); – вибухові пакети; – петарди; • ракети (освітлювальні, сигнальні); – гранати; – димові шашки. • саморобні вибухові пристрої – пристрої, в яких застосований хоча б один елемент конструкції саморобного виготовлення: – саморобні міни-пастки; – міни-сюрпризи, що імітують предмети домашнього побуту, дитячі іграшки або речі, що привертають увагу. Зазвичай, при знаходженні серійних мін, снарядів, гранат дорослі негайно викликають фахівців, які огороджують район і знешкоджують небезпечні знахідки. Інша справа – діти. Природна цікавість спонукає їх до небезпечний експериментів. Діти підкладають боєприпаси у багаття, випробують їх на міцність ударами, намагаються розібрати, приносять додому, у двір, до школи. Тому так важливо пояснити учням наслідки подібних дій, навчити правилам поведінки у таких ситуаціях. У разі знаходження вибухонебезпечного пристрою ЗАБОРОНЕНО: – наближатися до предмета; – пересувати його або брати до рук; – розряджати, кидати, вдаряти по ньому; – розпалювати поряд багаття або кидати до нього предмет; – приносити предмет додому, у табір, до школи. Необхідно негайно повідомити міліцію або дорослих про знахідку! Земля таїть багато небезпечних знахідок, на які можна натрапити під час прогулянок лісом, походів і стати їх жертвами, навіть, не підозрюючи про це. Ніхто не може гарантувати, що у землі під багаттям, розкладеним на лісовій галявині, немає снарядів часів війни.
|
Корисні посилання
Пошук
Календар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||