Четвер, 18.10.2018, 02:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Борзнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів
імені Христини Алчевської

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Мовна школа

У 2016 р. при шкільному літньому оздоровчому таборі «Сонечко» працювала мовна школа. Це вже другий рік ми організовуємо роботу з обдарованими та здібними дітьми по поглибленню знань з англійської та німецької мов. Цього року мали4 класи:

1) Бугай Вікторія Василівна працювала з 13 учнями 3 кл.(англ. мова., назва проекту “Cвята та традиції в Україні та Великій Британії“

2) Петренко Леся Юріївна - з 11учнями 4 класу (англ. мова, назва проекту: «Їжа. Здоровий спосіб життя.»

3) Базилевич Ірина Ростиславівна – з 10 учнями 6 класи (нім.мова, назва проекту: «Наша Батьківщина»)

4)  Труба Тетяна Михайлівна - з 18 учнями 5,7 класів(англ. мова, назва проекту: «Англомовні країни»)

 

Мета мовного табору – підвищити рівень володіння англійською мовою серед учнів, показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на цікаву практичну частину і знання, які можна застосовувати пізніше і в інших галузях.

Завдання мовного табору:

  • допомогти дітям здобути необхідні мовні навички;
  • сприяти подоланню «мовного бар’єру»;
  • удосконалювати  розмовну іноземну мову дитини;
  • поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;
  • підвищити мотивацію дитини для подальшого удосконалення іноземної мови.
  • розширити світогляд дітей.

Формат та види роботи табору залежать від вікової групи та можливостей учнів, рівня знання іноземної мови.

            

  

       

Завдання підбиралися для певної вікової групи дітей, диференційовані і, звісно ж. цікаві. Адже діти розуміючи, що це вже канікули, а не навчання, не захочуть працювати над тим, що їм не подобається. :) Ось деякі матеріали і система роботи наших учителів.

5-7 класи(англ. мова)  18    учнів

Керівник групи: Труба Тетяна Михайлівна

Назва теми:  «Англомовні країни» Назва проекту WIKI ( What I Know Is)

Мета проекту

1. Удосконалення пошукових та дослідницьких умінь та навичок учнів (самостійно знаходити потрібну інформацію, опрацьовувати та аналізувати її);

2. Забезпечення практики усного мовлення;

3. Розвиток навичок письма;

4. Активізація навичок індивідуальної роботи, роботи в парах та малих групах;

5. Поглиблення та систематизація знань учнів про особливості географії, історії, соціокультурного компоненту, свята, традиції англомовних країн.

6. Виховання взаємодопомоги, конкуроздатності,  взаємоповаги, толерантності, почуття поваги до стилю життя та особливостей інших країн.

Робота над проектом.

Проект був розподілений на такі етапи:

  • Вступ. “Let’s meet ENGLISH WORLD!” Словарні ігри, розвиваючі ігри з роздатковим матеріалом. Розвиваючі ігри (на логіку і кмітливість)
  • “English-speaking countries in the world”

       Робота з картами, роздатковим інформативним матеріалом. Повторення назв країн, частин світу.  

           континентів.

      - ”Meet Great Britain!”.  Робота з роздатковим матеріалом,   Словарні ігри. Робота в парах.

         Розучування віршика-пісні «London Bridge is falling down”.

      - «Parts of Britain”. Tongue twisters, словникові ігри, робота з картами, підготовка до проекту “WIKI”.

          Перегляд навчального відео, мультфільмів англійською мовою

      - “Meet the USA”. Лексичні ігри, робота з ілюстративним інформаційним матеріалом, картами.

       - “Meet Canada” Робота з роздатковим матеріалом робота з ілюстративним інформаційним           

          матеріалом,  картами, мовні ігри.

      -  “Meet Australia”. Робота з роздатковим матеріалом, робота в групах. Робота з текстами – складання    

          власних міні повідомлень.

      - “Meet New Zealand”. Робота з роздатковим матеріалом робота з ілюстративним інформаційним  

         матеріалом, картами. Робота над проектом “WIKI”.

      -  “Customs and traditions” Змагання на кращого ерудита. Вікторина – «А ми це знаємо!» Оформлення  

          проекту групи.

  • “Let’s do it!” Представлення проекту  групи.

Обладнання: алфавіт, ілюстративний та роздатковий матеріал, карти, м‘ячик, кольоровий папір, ножиці, кольорова крейда, дошка, листочки-стікери, простий папір, ручки, олівці, фломастери, скотч, проектор, комп‘ютер, аудіо колонки, ватман.

Проект “WIKI” (What I Know Is)  це – показ результатів тих знань, які учні отримали під час роботи з країнознавчим матеріалом. На загальному стенді-плакаті прикріплювалися листочки паперу, де діти записували те, що їм найбільше запам‘яталося чи сподобалося з попереднього заняття (імена видатних людей, географічні цікавинки, історичні дати тощо). Така своєрідна рефлексія якнайкраще відображає ступінь зацікавленості і розуміння освоєного. матеріалу. Паралельно ведеться підготовка до створення та представлення групи як окремого загону (мовна школа працювала на базі літнього оздоровчого табору.

Послідовність виконання.

Кожні 1-2 дні  роботи учні проводили дослідження однієї з англомовних країн. Кожне заняття проводилося у формі гри: група ділилася на дві команди (кожен раз різним способом, тому склад команд змінювався), обов‘язковими елементами були фонетична, лексична та мовна розминки. Робота у формі змагання стимулювала учнів до активної діяльності, допомагала здружитися колективам різної вікової групи, провести випереджаюче навчання, оскільки рівень знань 5 і 7 класів відрізняється..

Етап 1

Lets meet ENGLISH WORLD!”

  1. Знайомство. Учні довільно кидають один одному м‘ячик і представляються. Наприклад: Hello! I’m Dania. I like football and adore my little brother. I can play football very well.
  2. Розподіл на команди. Кожен з учнів отримує малюночок з предметом. Завдання: назвати що це і дати опис 2-3 словами. Наприклад: It’s an apple. It is red and tasty. I’ve got a pen. I can write with it.

Група ділиться на команди відповідно своїх малюнків: eatable or uneatable. Кожна команда обирає свого капітана, назву.

  1. Завдання: написати назви англомовних країн. Виграє та команда, яка це зробить найшвидше і   

      найправильніше. (Great Britain, USA, Canada, Australia, New Zealand).

  1. Quiz.

Завдання на 1 бал: - Скільки зірок на прапорі США? (50)

Завдання на 2 бали: - Яке англійське слово найпоширеніше в світі? (ОК)

                                         - В якій країні живе 22 млн. людей, а овець 150 млн.? (Австралія)

      Завдання на 3 бали: - Скільки років королеві Єлизаветі? ( 90, народилася 1926, з 1952 – на

                                            престолі).

                                         - Яку гру винайшов канадець Джеймс Нейсміт, тренер однієї з шкіл

                                           Спрінфілда, який  хотів, щоб його підопічні активно тренувалися в

                                            закритому спортзалі навіть взимку? Цю гру зараз знає кожен. (баскетбол).

                                         - Це одна з найвідоміших статуй в світі. ЇЇ точна копія знаходиться в Парижі. 

                                                (статуя Свободи).

     Бонус: Що пов‘язує Францію і статую Свободи в США? (як подарунок до сторічного ювілею  

                                                     Декларації Незалежності в 1876 р).

  1. Ребус з алфавітом. Яка команда розшифрує про що буде наступний етап роботи? 13-1-16 (MAP)
  2. Гра з м‘ячем. What can you see on the map?
  3. Guess the country. Командам потрібно вгадати до якої країни відноситься ілюстрація ( kilt, London Eye, kiwi, White House, Yellowstone, Cambridge, Grand Canyon, Mountain Rushmore)
  4. Підсумки вікторини.
  5. Емоційна установка : Make a promotion of the ENGLISH WORLD for those who doesn’t want to learn this language.

Етап 2

“Meet Great Britain”

  1. Поділ на команди. Кожен учасник групи отримує картку з назвою країни. Завдання: правильно прочитати і сказати якою мовою говорять в цій країні. ( Italy – Italian, New Zealand – English etc.)

Далі учні діляться на команди – англомовні і неангломовні країни.

  1. Brain storming. Що запам‘яталося з попереднього заняття? Учні записують свої нотатки на листочках-стікерах і прикріплюють на загальному стенді.
  2. “Meet Great Britain” Робота з картою. Кожна команда отримує карту-пазл. Завдання: скласти всі розрізані частини карти правильно і наклеїти на окремий аркуш так, щоб утворилася повноцінна карта.
  3.  Робота з лексичним матеріалом. Кожна команда отримує картки з географічним  поняттями. Завдання: правильно прочитати, перекласти, пояснити що це. Старші yчні допомагають молодшим, розвивається мовна здогадка і логіка.

  1. Робота з картою. Учасникам команд потрібно знайти на своїх складених картах всі ці географічні поняття і відмітити.

  1. Гра з м‘ячем. Учасники кожної команди по черзі називають міста Британії. Програє та команда, яка двічі помилиться у вимові назви або не зможе назвати місто англійською.
  2. Розучування віршика-пісні «London Bridge is falling down”.

 Прослуховування аудіо запису пісні. Ознайомлення з текстом.

London Bridge is falling down,
Falling down, falling down.
London Bridge is falling down,
My fair lady.

Build it up with sticks and stones,
Sticks and stones, sticks and stones,
Build it up with sticks and stones,
My fair lady.

Sticks and stones will all fall down,
All fall down, all fall down.
Sticks and stones will all f all down,
My fair lady.

Build it up with wood and clay,
Wood and clay, wood and clay,
Build it up with wood and clay,
My fair lady.

Wood and clay will wash away,
Wash away, wash away.
Wood and clay will wash away,
My fair lady.

Build it up with iron and steel,
Iron and steel, iron and steel,
Build it up with iron and steel,
My fair lady.

Iron and steel will bend and bow,
Bend and bow, bend and bow,
Iron and steel will bend and bow,
My fair lady.

Build it up with bricks so sure,
Bricks so sure, bricks so sure,
Build it up with bricks so sure,
My fair lady.

It will stand forevermore,
Evermore, evermore.
It will stand forevermore,
My fair lady.
Етап 3

Meet Great Britain

1) Мовна розминка – робота з прикметниками. Кожен учасник групи отримує картку з прикметником.

Завдання: перекласти слово, скласти словосполучення (a black cat), спитати сусіда - Do you have a black cat?

2) Поділ на команди: учасники розділяються відносно значень своїх слів (вони антоніми).

3) Лексична гра. Вгадайте символи країни по першим літерам малюнків.

4) Інформаційна хвилинка. Чому лев та троянда є одними із знаменитих символів для Британії? 

Розповідь вчителя про державні символи та геральдику Британії.

5) Мовна та фонетична розминка.

Учитель дає зразок правильної озвучки скоромовок. Завдання: кожній команді дається 4-5 хвилин на роботу з ними. Виграє та команда. Представник якої зможе швидко і якісно прочитати всі скоромовки.

Peter Piper picked a peck of pickled peppers.

A peck of pickled peppers Peter Piper picked.

If Peter Piper picked a peck of pickled peppers,

Where's the peck of pickled peppers Peter Piper picked?

I scream, you scream, we all scream for ice-cream!

When you write copy you have the right to copyright the copy you write.

A big black bug bit a big black bear,

A big black bear bit a big black bug.

Swan swam over the sea,

 Swim, swan, swim!

Swan swam back again,

Well swum, swan!

6) Brain storming. Що запам‘яталося з попереднього заняття? Учні записують свої нотатки на листочках-стікерах і прикріплюють на загальному стенді.

7) Робота з країнознавчим матеріалом. Кожна команда отримує по два набори завдань: початки та продовження речень з необхідною інформацією. По черзі загадують своїм суперникам початки речень. Якщо команда дасть відповідь без підказки (яку можна знайти у пакеті з продовженнями речень), вони отримують 1 бал, якщо підглянуть і знайдуть відповідь у підказках – 1 бал.

1) Пакет

The most popular kinds  sports are …

The longest river is …., measuring 322 km long

…. , at 1,344 m is the highest point in Great Britain in Scotland,

The official language of Britain is ….

The capital of Scotland is ….

…. is the home-town of a famous musical group “The Beatles”.

The capital and the largest city of Britain and England is ….

National Anthem is  ….

You can see many models of famous people: actresses, actors, writers, movie stars, singers in ….

These universities are well known in the world  ….

… people.

… the  bell.

… is a prehistoric monument.

… Buckingham Palace.

… Cardiff.

… tea.

London ….

London …

… Belfast

… Greenwich.

2) Пакет

Prime meridian is in …

…. is a prehistoric monument.

Big Ben is …

The capital of Wales is …

The most favourite drink is …

… is the first city in the world to have an underground subway system.

Queen Elizabeth II lives in …

The capital of Northern Ireland is …

In Great Britain there are more chickens than …

… was the home of Olympics 3 times.

… English.

Liverpool …

… London

… Cambridge and Oxford.

…  “God Save the Queen”.

… Edinburgh.

… the Severn

Ben Nevis…

… football, rugby, and cricket.

… Madam Tussaud's Museum

8) Підведення підсумків.

9) Підготовка до проекту WIKI. Розробити макет майбутнього проекту, вирізати літери.

Макет проекту в процесі роботи та кінцевий результат:

  

4 класи ( 11 учнів)

Керівник проекту:

Петренко Олеся Юріївна, учитель англійської мови, ЗОШ І – ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської

Тема проекту:

Our Healthy Food. Наше здорове харчування.

Мета проекту:

Удосконалення дослідницьких та пошукових умінь та навичок учнів (самостійно знаходити потрібну інформацію, опрацьовувати та аналізувати її); забезпечення практики усного мовлення; розвиток навичок письма; активізація навичок індивідуальної роботи, роботи в парах та малих групах; поглиблення та систематизація знань учнів про здорове харчування, кухні та кулінарні традиції народів світу.

Матеріали:   папір різного формату, ножиці, олівці, клей, фарби, пензлі, фломастери, лінійки, гумки, кольоровий принтер, комп’ютер з доступом до інтернету, інші декоративні елементи за  бажанням.

Варіант проекту № 1

What’s on my plate?

Що на моїй тарілці?

Кінцевий результат

Результатом такого проекту стали саморобні тарілочки зі стравами, які учні їдять на сніданок, обід та вечерю, підготовлені учнями. Для цього було використано одноразові тарілочки, на які учні приклеїли зображення з їжею, роздруковані і вирізані з банку зображень (див. с. 16 основного проекту), а також виготовлені з підручних матеріалів. Презентація  проекту  відбувалася у форматі pot luck party (вечірки, на яку кожен приносить свою страву). Групи представляли свої страви, а потім пригощали один одного.

Варіант проекту № 2

The Very Hungry Caterpillar

Дуже голодна гусениця

Кінцевий результат

Результатом такого проекту стала інсценізація однойменного  оповідання Еріка Карла «Дуже голодна гусениця».  Для цього було використано одноразові тарілочки (з попереднього проекту), на які учні приклеїли власноруч виготовлені зображення та опис їжі, яку з’їдала гусеничка кожного дня протягом тижня, внаслідок чого вона перетворилася на прекрасного метелика. Таким чином було активізовано лексику за темою «Овочі та фрукти», наглядно показано їх користь для здоров’я, а також удосконалено навички використання Past Simple Tense та Irregular Verbs.

Презентація проекту відбувалася у форматі інсценізації оповідання Еріка Карла “The Very Hungry Caterpillar” на фінальному концерті, присвяченому закриттю літнього шкільного табору.

  

Варіант проекту № 3

The Food Pyramid

Піраміда Харчування

Кінцевий результат

Результатом такого проекту став постер з пірамідою харчування, зроблений у вигляді аплікації. Піраміда харчування зазвичай побудована так, як показано на малюнку проекту с. 6. Учням було запропоновано замість написів заповнити піраміду зображеннями конкретних продуктів, що входять до кожної з груп. Текст на аркуші навколо піраміди включив таку інформацію:  назви продуктів, назви груп, до яких входять продукти, а також інформацію про корисні властивості цих продуктів. Готовий постер був розміщений на стіні у фойє школи.

Презентація проекту  відбувалася у форматі усних доповідей учнів про те, які продукти вони обрали для своєї піраміди, а також повідомлень про корисні властивості обраних продуктів.

 

 

Корисні посилання
Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz