Понеділок, 25.11.2024, 17:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Борзнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів
імені Христини Алчевської

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 131
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу

Проект "Розвиток обдарованості"

Мета проекту: виявити риси обдарованості дітей, удосконалити систему роботи з обдарованими учнями  з метою формування творчої особистості та підготовки їх до життя в сучасних умовах.

Завдання проекту:

  •  створення нового підходу до обдарованих учнів;
  •  забезпечення ефективного та результативного співробітництва між творчими вчителями та обдарованими учнями;
  •  створення умов для самовираження особистості в різних видах діяльності;
  •  стимулювання творчого самовдосконалення учнів завдяки самоосвітній діяльності;
  •  реалізація індивідуальних, творчих потреб, оволодіння практичними вміннями та навичками дослідницької, наукової діяльності, формування професійних намірів;
  •  використання нових методик для розвитку творчого потенціалу обдарованих учнів;
  •  розробка та розвиток технології педагогічної підтримки й супроводу обдарованої дитини.

  Напрямки роботи:

«Перші сходинки до самопізнання» (1-4 класи)

«Відкриття й пошук» (5-8 класи)

«Саморозвиток , самовизначення, самоактуалізація» (9-11 класи)

 

Мета напрямку «Перші сходинки до самопізнання»забезпечити раннє виявлення обдарованих учнів, створити сприятливі  умови для розвитку  здібностей особистості.

Мета напрямку «Відкриття й пошук»сприяти виявленню інтересів та нахилів учнів до науково-дослідницької діяльності, створити оптимальні умови для реалізації творчого потенціалу кожної  дитини.

Мета напрямку «Саморозвиток, самовизначення, самоактуалізація»підготувати учнів до самостійної пошукової роботи, сприяти  поглибленню та розширенню знань з базових дисциплін, професійній орієнтації школярів, розкривати потенційні інтелектуальні та комунікативні можливості особистості,   виробляти гнучкість застосування знань, умінь, навичок в умовах швидких змін, розвивати навички індивідуальної  науково-дослідницької роботи.

Очікувані результати:

  •  удосконалення системи роботи з обдарованими учнями школи;
  •  підвищення рівня професійної компетентності вчителів та підготовки їх до роботи з обдарованими дітьми;
  • розвиток природної обдарованості  учнів, загальнокультурний розвиток особистості, активної життєвої позиції учнів;
  •  поглиблення та розширення знань учнів з базових дисциплін, формування в них сталого інтересу до певної предметної галузі;
  • формування  в учнів дослідницької мотивації навчання;
  • сприяння свідомому вибору професії;
  • підвищення результативності участі учнів у предметних олімпіадах, МАН, конкурсах учнівської творчості.

Шляхи реалізації проекту 

Етапи

Напрямок

              Зміст роботи

Термін виконання

І. Підготовчий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Перші сходинки до самопізнання»

(1-4 класи)

1)  індивідуальне діагностування дітей;

вересень- листопад

2) пізнавально-комунікативна робота  з учнями;

протягом року

3) складання індивідуальних карток учнів з ви­явленими здібностями та нахилами;

листопад

4) створення банку даних обдарованих дітей;

вересень

5) уведення курсів за вибором, факультативів;

вересень

6) залучення учнів до роботи в гуртках різних напрямків.

вересень

«Відкриття  й пошук»

(5-8 класи)

 

 

 

 

1) продовження пізнавально-комунікативної роботи психолога з учнями;

протягом року

2)  уточнення та внесення змін до банку даних обдарованих учнів школи;

вересень

3)  організація  роботи гуртків різних напрямків;

вересень

4) профорієнтаційна робота;

протягом року

5) організація допрофільного навчання.

вересень

«Саморозвиток, самопізнання, самоактуалізація»

(9-11 класи)

 

 

 

 

 

 

 

1)тренінги особистісного зростання;

січень-березень

2) організація роботи гуртків, курсів за вибором, факультативів;

вересень

3) розвиток нахилів, здібностей та обдарованості, потреби у самовдосконаленні та вмінні самостійно здобувати знання;

протягом року

 

4) підготовка та участь учнів у районному, обласному етапах предметних олімпіад, МАН, інших учнівських конкурсах;

жовтень-лютий

5) розвиток індивідуальних навичок науково-дослідницької   роботи   учнів;

протягом року

6) профорієнтаційна робота.

протягом року

ІІ. Практично-виконавчий етап

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для всіх напрямків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1) участь у конкурсі знавців української мови, математики;

листопад, лютий

2) участь у конкурсах творчих робіт учнів;

грудень

3) участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»;

березень

4) участь у Міжнародному  інтерактивному  природничому конкурсі «Колосок»;

 листопад, березень

5) участь у Всеукраїнських конкурсах «Puzzle», «Greenwich»;

січень, лютий

6)  участь у Всеукраїнському фізичному  конкурсі «Левеня»;

квітень

7) робота в гуртках за вміннями й вибором учнів;  

протягом року

8) робота факультативів, курсів за вибором;

протягом року

9) участь у І,  ІІ, ІІІ етапах Всеукраїнських предметних олімпіад;

жовтень-лютий

10) участь у предметних тижнях, декадах, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт  членів МАН, інтелектуальних конкурсах, спортивних змаганнях;  

протягом року

11) розвиток системи профорієнтаційного самовизначення учнів;

протягом року

12) індивідуальна робота з обдарованими учнями

протягом року

ІІІ. Заключний

Для всіх напрямків

1) розробка методичних рекомендацій для навчання та розвитку обдарованих   дітей;

березень

2) випуск методичного посібника «Поради батькам, які виховують обдаровану дитину»;  

квітень

 

 

3) аналіз та удосконалення роботи з обдарованими учнями школи

травень

Корисні посилання
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz