КОНКУРС ВЕСЕЛИХ ТА КМІТЛИВИХ
Вед. 1 Доброго вечора, шановні…А що за публіка в залі?
Вед.2 Ти глянь, як пильно дивляться… і посміхаються…
Вед. 1 Так сьогодні ж конкурс веселих та кмітливих! А це означає, що нас чекають жарти, розіграші, сміх, сміх…
Вед.2 …І ще раз сміх. Усе це гарантовано нам забезпечать учнівські команди.
Вед. 1. Зустрічайте! Команда __________________________!
Вед.2 Команда ________________________________________!
Вед. 1 А щоб усі оцінили серйозність ситуації, представляємо журі:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вед.2 Команди можуть іти готуватися до змагання.
(команди виходять)
Вед. 1Для наших гравців наступна інформація сюрпризом не буде, а от для глядачів і членів журі скажемо, що темою сьогоднішньої гри стала казка.
Вед.2 Точніше, «Життя як казка». Наш перший конкурс, привітання, називається так, як починаються усі казки: «Жили-були»
Вед. 1 Журі можуть оцінювати конкурс максимально п’ятьма балами.
Вед.2 Перед тим, як почати змагання, скажемо учасникам настанову: програєте – не сумуйте, наступного разу обов’язково виграєте.
Вед. 1 А виграєте – не деріть вгору носа, наступного разу можете програти.
Вед.2 Після такого оптимістичного початку з бойовим настроєм на сцені - команда __________________________________________________________.
Вед. 1Знайомимось ближче!
Привітання команди________________
- Жили-були, (і жить ще будем!)
Хотіли ми спокійно спать,
Та КВК у школі буде,
І нам потрібно виступать.
- Зібрали ми останні сили
Звичайно хвилювались всі
Сподобатись хотілось сильно
У цьому залі всім, всім, всім.
- Всі зміни на краще
сьогодні у нас !
Вітайте команда :
- Усі " Бомба! Це клас! ”
-Початок непоганий, я поки що задоволена. Але забули ви про мене. Сором буде вам, прошу любить і поважать…
Хором: Оце – наш капітан!
-А ще сказати хочем,
Не зможемо ми грати.
На тебе, о болільник,
Надіємсь, як на матір.
-Гей, болільник, ти долоні не шкодуй,
Можеш свиснуть, можеш топнуть, в труби дуй!
-І суперникам в цей час
Пришлемо привіт від нас.
-(пафосно)Ми просто – жодні інші: ми-це ми.
Ми теж смішим і вмієм це робити.
Закличем всіх і будемо людьми…
-(виймає банку з малюнком черепа і кісток, розгублено)І як після цих слів ОЦЕ дарити?!
Звучить дискотечна музика. Виходить на сцену учасники команди.
Пародія на пісню Н.Бучинської «Дівчина-весна»
Ой палають від страху щоки
І лунає сміх, і лунає сміх,
І лунає сміх!
Готувались і старались
Кожний, як умів, кожний, як умів,
Так як він умів!
І вночі погано спали,
Бо немає сну, бо немає сну,
Бо немає сну!
Жарти з мозку добували
Нічку не одну, нічку не одну,
Нічку не одну!
ПРИСПІВ:
Наша команда до вас прийшла
Сміху і жартів вам принесла!
Ми ризикнем. Була не була!
Наша команда до вас прийшла!
Вед.2 Дякуємо за вдалий початок сьогоднішньої гри команду______________
Вед. 1 Естафету приймає команда________________________ Вітаймо!
Привітання команди
З'являється ведуча.
Ведуча. Жила-була команда КВК «Евклід». Назва нашої команди — це абревіатура... (З-за куліс висуваються дві фізіономії з таблицею, на якій написане абсолютно незрозуміле слово). Я сказала абревіатура, а не абракадабра!.. (Після цього асистенти виносять табличку зі словом "Евклід"). Отже, це абревіатура, яка розшифровується так: ерудовані... (Через усю сцену проходить людина з енциклопедіями), веселі...
(з 'являється псих у гамівній сорочці). Я сказала - веселі (псих посміхається), дуже веселі... (посміхається дуже широко), кмітливі леді та джентльмени (на сцену виходить маленький, але дуже поважний джентльмен у високому циліндрі, ведучи під руку леді). Вчителі у нашій школі дуже добрі. (Виходить усміхнений учитель, схожий на кота Леопольда — з великим бантом на грудях). Але строгі. ("Леопольд " дістає із-за спини батога). Часом дуже строгі. (З-за спини іншою рукою "Леопольдові" - бейсбольну биту).. Проте вони завжди справедливі (з'являється Феміда) і страшенно привабливі (Феміда прибирає позу максимальної привабливості), хоч і не завжди все помічають (Феміда натикається на когось виходячи). Учні нашої школи дружні (на сцену викочується клубок із двох учнів, які шалено б'ються), розумні (учні припиняють бійку, помітивши ведучого, починають його роздивлятися)і – киш!(вони втікають) і спритні. Самі ж ми скромні (на шиях "золоті" ланцюги), і патріотично налаштовані (ведучі кланяються і обертаються до глядачів спинами, а на спинах у них пришпилені державні прапори Ізраїлю та Росії).
-Ні, і з цими клоунами я виступаю!
-Добре, ти – наш капітан, ми більше не будемо.
-Так, все ніякої самодіяльності, просто відіграємо номери.
-Отже, що у нас наступне?
-Передаємо привіт для суперників.
-(на високих пафосних тонах)Усмішки, друзі, та вітання
Хай принесе сьогодні вам день!
-(на низьких тонах, звичайно, грубо) Здійсніть суперників бажання,
Жарти ваша трухлі, як пень!
-(пафосно)Хочем, щоб противник наш
-(спокійно, серйозно)Другом завжди був для нас! (сперся на битку)
-Чого ти, я ж просив , серйозно.
-Ну все, тепер серйозно.
-Ну тепер так!
-Болільник - надійний!
- Болільник – рішучий!
-Нас завжди підтримай!
-Підтримай, не мучай!
-Так, ну це вже краще.
(Пародія на пісню К.Бужинської «Як у нас на Україні» - співають всі.)
Хай усі шкільні проблеми,
Як горіхи затріщать.
Допоможуть наші жарти
Їх швиденько розвязать.
Нехай через край наповнять
Наші дружбою серця.
Вже співається з любов’ю
Навіть арія оця!
ПРИСПІВ:
Як у нас на КВНі -
Просмішки сліпучі,
Так у нас на КВНі -
Люди всі співучи.
Хай же щастя буде довгим
І пісень багато,
Бо без пісні в КВНі
Не буває свята.
Вед.2 Давайте подякуємо команді _____________________________ за феєричний виступ
Вед. 1 Просимо журі оцінити конкурс «Привітання». Максимальний бал - 5.
Команди на сцені . Оцінювання .
Вед.2 Знаєш, я помітила, що в конкурсі веселих і кмітливих є дещо і від спортивних змагань.
Вед. 1 Ну так… Віджимання, присідання…
Вед.2 Тільки, на відміну від спортсменів, гравці розминатимуть не м’язи, а почуття гумору.
Вед. 1 У чому ж суть конкурсу?
Вед.2 Команди за 30 секунд повинні знайти смішну відповідь на запитання від учнів нашої школи та своїх суперників. Наскільки вдалий жарт, вирішує журі.
Вед. 1 Максимальний бал за кожну вдалу відповідь – 5. Відлік часу починається відразу після оголошення запитання.
Вед.2 Отже, увага на екран! Звучить перше відеозапитання
Звучить відео запитання
Вед. 1 Отже, команди, прошу дати відповідь
Звучить повтор запису Відповіді учасників
Вед.2 Запитання №2 . Слухаємо!
Звучить відео запитання
Вед. 1 Прослухаймо ще раз запитання.
Звучить повтор запису Відповіді учасників
Вед.2 До вашої уваги – запитання №3.
Звучить відео запитання
Вед.1 Що ж нам скажуть команди? Слухаємо повтор.
Звучить повтор запису Відповіді учасників
Вед.2 Поки що ви справляєтеся із завданнями, а чи буде вам по зубам запитання №4?
Вед.1 Переглянемо відео.
Звучить відео запитання
Вед.2 Що ж, подивімося повтор…
Звучить повтор запису Відповіді учасників
Вед.1 Гравці добре підготувалися. І останнє запитання від ваших уболівальників.
Звучить відео запитання
Вед.2 Отже, звучить повтор.
Звучить повтор запису Відповіді учасників
Вед.1 Настала черга домашніх заготовок. Прошу____________ озвучити своє запитання для суперників
Звучить запитання
Відповіді учасників
Вед.2 Яке ж буде зустрічне запитання?
Звучить запитання
Відповіді учасників
Вед. 1 Дякуємо командам за влучні жарти.
Вед.2 Просимо журі оголосити результат конкурсу «Розминка»
Оголошення результатів
Вед. 1 Як швидко летить час…
Вед.2 Так і батьки кажуть: «Не встигла навчитися говорити, а вже не перебалакаєш»!
Вед. 1 Та я не про те. Уже позаду аж 2 конкурси.
Вед.2 Тааак, а попереду тільки 2.
Вед. 1 Причому один з них починається прямо зараз .
Вед.2 Конкурс новин! Максимальний бал – 5.
Вед. 1 Запрошуємо на сцену команду КВН _______________________
Виступ команди
-За статистикою, кожна кішка мріє стати скелетом в кабінеті біології.
-На Україні таблицю множення учать 2 категорії населення: першокласники і водії маршруток.
-Уроки фізкультури створені для того, щоб підкреслити фізичну досконалість учителя та показати фізичні недоліки учнів.
-У школі дівчатка діляться на 2 категорії : ті, хто дає списати і ті, кого смикають за волосся.
-Повертаючись в рідну школу, кожний дорослий почуває себе безтурботною щасливою дитиною. І при цьому непомітно спльовує через ліве плече.
-Порядок в шоклі забезпечують 3 богатиря:Фізрук, Воєнрук, Трудовик.
-Невідомі вандали повісили в кабінеті світової літератури портрет Дарї Донцової
-Встановлено, що шкільні парти після 5 років експлуатації не поступаються по інформації стіні ВКонтакті.
-У шкільний щоденник сину Сергія Зверєва пишуть зауваження про поведінку батька.
-Тепер на уроках фізкультури вчать не плигати через козла, а вилаяться і обїхати, щоб не створювати аварійну ситуацію.
-Якщо раніше «змінка» означало додатковий комплект взуття, то тепер це нова панелька для айфона.
-В школі Шао-Лінь щомісяця збирають на нунчаки вчителю.
-Дякуємо за увагу!
Мелодія для команди
Вед.2 Так, повеселилися на славу…
Вед. 1 А чи чекає слава команду КВН ____________________________, ми побачимо вже зараз. Зустрічайте!
Мелодія для команди. Виступ команди
-Після фільмів про Гаррі Поттера стали обережніше ображати очкариків.
-Підказка від учителя біології : якщо ласточки літають низько – це миші.
-Для боротьби з ожирінням США закупило в Україні 20 тисяч фізруків.
-«Акселерацію не зупинити!» - до такого висновку прийшли 15-річні професори академії.
-На думку бабусь біля під’їзда, наш світ населяють шмаркачі, некультурні і бабулі біля під’їздів.
-Спеціально для любителів пропустити школу: запрошуємо на курси підвищення температури.
-Установлено, що вчитель мови зібрала твітери учнів на перевірку.
-Инстинкт самозбереження вище професійного обов’язку. На батьківських зборах класний керівник сказав боксеру Валуєву, що його син – найкращий учень в історії школи.
-За статистикою, після перевірки творів на тему «Як я провів літо», учитель мови може працювати менеджером-консультантом в турагенство.
-Гламурні дівчата на 80 % складаються з туалетних вод.
-В одному з досліджень для Малої Академії наук учень 5 класу довів, що продвинуті голуби не клюють крихти хліба після 6 вечора.
-Дякуємо за увагу.
Мелодія на вихід команди
Вед.2 Дякуємо командам за влучні жарти.
Вед. 1 Доки вони готуються до наступного конкурсу, просимо журі оцінити конкурс новин.
Оголошення результатів
Вед.2 Усі помітили, що день став дуже коротким, темнішає рано, надворі стає як ніч.
Вед. 1 От ми й не стали мудрувати із темою домашнього завдання «Казка на ніч».
Вед.2 І першими розкаже казку команда_________________________. Зустрічаймо!
Виступ команди
Голос за кулісами: У школу приїхали гості.
-Методика навчання у нашій школі набагато відрізняється від інших шкіл.
-Цікаво, чим?
-Діти засвоюють інформацію під час сну. Учитель читає їм казку, а вони засинають, уявляють себе головними героями (виходять)
Голос за кулісами: -Отже, в дитячій голові…
-У тридев'ятому царстві, тридесятому государстві жив-був Цар.
- І було у царя двоє синів. Зібрав якось цар свою родину і сказав.
Цар. Час вам, хлопці, дружин собі шукати. Візьміть собі по стрілі і стріляйте в небо...
1 син. А кого ми там у небі підстрелимо?
Цар. Парашутистку або стюардесу, яка вам різниця? Головне, щоб то
жінка була. Лікар. Пустив стрілу перший син, і попала стріла в ж... в жінку.
На сцену виходить красуня в сарафані, а стріла стирчить із сідниці. (Сарафан можна розпороти по шву, а стрілу закріпити у шматку пінопласту, який прив 'язується під сарафаном до джинсів). Красуня виводить свого судженого.
- А Іванкова стріла потрапила в болото.
На сцену вибігає учень з банкою. Царевич Іван біжить за ним.
Іван. Віддай жабу, западло! То моя наречена!
Учень. А нам учителька біології казала заспиртувати!.
Іван. Я тебе самого зараз в банку посаджу!.. (Забирає банку.)
- І була жаба гарною господинею (Василиса в ластах походжає під ручку з чоловіком), але шкуру жаб'ячу лише на ніч скидала, а вдень усе царство з Івана насміхалося. Не витерпів Іван знущань, вирішив шкуру спалити.
Іван збирається палити жаб 'ячу шкуру і ласти.
- (буденним голосом). Не пали шкури, Іване.
Іван. А ти хто такий, щоб мені вказувати? Читаєш свою книжку, то й читай.
Іван біжить за лаштунки і за секунду повертається з чорними колготками на фізіономії.
Лікар. Я ж тебе просив гуми не палити. Тепер йди вмивайся.
Іван біжить за лаштунки.
- Так, кожен з нас уявляв себе кимось із казкових героїв. Я був Драконом.
- А я завжди хотіла бути вчителькою.
- Але це ж не казкова героїня…
- Все одно, вчителькою.
- А на побачення зі мною підеш?
- Ну-у.
- Дивимося, як це буде..
На сцені залишаються хлопець і дівчина.
Хлопець :-Коли я тебе увідєв…
Дівчина виправляє : -Побачив..
Хлопець: -Моє серце затьопалося…
Дівчина: Затріпотіло…
Хлопець:- І я влюбився…
Дівчина: -закохався. Так, а тепер все спочатку і правильно.
Хлопець:-Коли я тебе побачив, моє серце затріпотіло і я закохався…
Дівчина: Ти такий романтик…
Заходить офіціант: -Що будете замовляти?
- Так, добре, коли є освіта, романтика забезпечена.
- Дивимося далі.
(на тротуарі стоїть чоловік з надписом в руках «Дипломи. Атестати». Позаду натовп інших продавців. Підходить юнак.
- Скажіть, атестат про закінчення школи можна у вас купити?-
- Легко!
- А справжній?
- Справжній! Ну що, будеш брати?
- Так.
- Як звати?
- Юра.
- Працюєм для Юри(сусіднім продавцям).
Звучить шкільний вальс.
- Дорогий Юра. Усі 10 років ти був гордістю нашої школи. І ось прийшла урочиста мить вручення атестату! Вітаю! Від імені нашого колективу! Заслужив!
Продавці аплодують. Продавець протягує диплом, витирає сльозу.
- Ось так буде, тільки по-справжньому, вже скоро.
-Не буде фальшивих сліз, вальсів.
- Усе буде щиро, душевно.
- Ми будемо сумувати за нашою казкою.
Мелодія на вихід
Вед. 1 Бачу, ніхто після казки не заснув.
Вед.2 А команда _________________________ за кулісами теж не дрімає і чекає свого виходу.
Вед. 1 Запрошуємо вас на конкурс!
Виступ команди
Учасник 1. А ми продовжуємо подорож по чудовій казці, ім’я якій школа.
Виходить на сцену учасник команди.
Учасник2: Здрастє. Вчора Галину в кафешку зводив.
Учасник1: Ну, і що?
Учасник2: Двісті гривень просадив…
Учасник1: Оце і все?
Учасник2: Так в неї ж більше й не було!
Учасник2: О! Сюди йде дівчинка, яка найкраще навчається в нашій школі! Не кожній дівчині, як цій, пощастило народитися у Тритузному! Зустрічайте гордість школи!
Виходить на сцену учасниця команди у шкільній формі.
Відмінниця: Мої вам вітання! Я – найкраща учениця нашої школи!
Всі: Та знаємо, знаємо!
Відмінниця: А ви хочете стати такими, як я?
Всі: Ні!
Відмінниця: І даремно! А знаєте, чому я найкраща учениця нашої школи?
Учасник1: Бо ти їси багато часнику і вчителі тобі ставлять п’ятірки лише за те, щоб ти швидше ішла від дошки!
Відмінниця: Правильно! Їжте часник і ви станете найкращими!
Учасник1: А це іде СОВІСТЬ нашої команди!
Виходить на сцену учасниця команди
Совість: Вибачте, шановні наші вчителі, це ми намазали салом підлогу в школі. Це ми в Інтернет подали оголошення в службу знайомств з вашими фотографіями. Це ми…
Всі: Чого ти приперлася? Іди звідси! Хто тебе гукав? Мовчи! Іди – не пали всіх!
Всі: Припреться завжди невчасно! Слава богу – здихались! Чого було лізти сюди?!
- Заходить учень до учительської і жалобно каже :
- Громадяни педагоги, пробачте, що я до вас звертаюсь ! Сам я не винен, у мене сьогодні у автобусі порізали портфель, витягли самі цінні речі зошит з математики, німецької та мови з домашнім завданням, яке я так старанно виконував.
Будьте, так, ласкаві, поставте, хоч скільки зможе ( подає щоденник ).
- Екзамен у школі. Учитель звертається до учнів :
- Запитання на « дванадцять » : як мене звуть ?
( учні мовчать, та пожимають плечима)
- Запитання на « вісім »: з якого предмета екзамен ?
( знову тиша )
- Запитання на « шість балів» : якого кольору підручник ?
( позаду чується шепіт)
- От, валить, так валить !
- Мамочка, мамочка а нам сьогодні прививки робили !
- Ти, дорогенька, сподіваюсь, не плакала (
- Ні, мамочка, вони мене не наздогнали !
- Розмовляють дві першокласниці :
- А, здогадайся, якого кольору в мене спідниця, кольору на літеру « ве »
- Вишневого ?
- Ні, в клітинку.
- Сашко, коли ти виправиш двійку по математиці ?
Не знаю, мам ! Вчителька постійно носить журнал з собою.
- У мене кіт на балконі птахів ловив .
- Ну і як ?
- Рахунок 4 : 2 на його користь.
- Що, навернувся два рази ?
- Та, ні навернувся він усі шість раз, але двічі пташку не зловив.
Першокласника тягнуть в школу.
Він впирається і кричить:
- Одинадцять років !!! За що !!???
Даішник зупиняє машину, а за кермом виявляється його колишня вчителька.
Даішник:
- Здрастуйте, Марія Іванівна, діставайте ручку, папір і пишіть 100 разів:
"Я більше ніколи не буду порушувати правила дорожнього руху..."
Тату, сьогодні в нас у школі скорочені батьківські збори.
— Як це — скорочені?
— Ти, я і директор.
Школа, урок історії. Народ розгадує кросворди.
Італійський революційний діяч. Вісім букв. Четверта “о”.
-Люди, ну, вісім букв?
-хто знає? Допоможіть! Італійський революційний діяч. Вісім букв. Четверта “о”.
- Чиполіно.
Учасник1: Живуть у шкільній країні і хлопці якому не треба ні кафешок, ні уроків, ні спортивних секцій, а тільки риболовля – риболовля в зимовий період!
Виходить на сцену учасник команди з відром в руках і зимовою вудкою.
Ставить відро, сідає, ловить.
Учасник2: Пацан, чуєш? Ти що робиш?
Той махає рукою, щоб відчепився і мугиче щось.
Учасник2: Пацан, я не зрозумів, ти чому мовчиш?
Той знову махає рукою, щоб відчепився і мугиче щось.
Учасник2: Клює? (Той: угу!) Так чому ти мовчиш і тільки мугикаєш?
Той в руку наче випльовує щось.
Рибак: Чого ти причепився? Я черв’яків грію! Ясно тобі?
-І кожному з нас після такого питання стає все зрозуміло, що в кожному жарті є доля жарту, решта- правда.
-У кожній школі лише от стілечки двійок, а он стільки тепла і радості!
-Нехай кожен ваш сон завжди буде кольоровим!
Поклон, мелодія на вихід.
Вед.2 Конкурси скінчилися, і зараз нам скаже журі, чи здалося їм життя як казка сьогодні ввечері.
Оголошення результатів
|