Конкурс «Новорічні забави» 7-8 клас
Вед.1. Ялинка сяє від прикрас
І зал горить вогнями.
Всіх друзів просимо до нас
Стрічати свято з нами!
Вед.2. В залі нашім сміх і гра,
Веселощів багато.
Заходьте, гості! Вже пора
Нам свято починати!
Вед.1. Доброго вечора, дорогі друзі, вчителі, гості!
Вед.2. Моє шанування шкільній громаді!
Вед.1. Як же я люблю новорічні свята! У цей час хочеться чогось незвичайного, чогось такого чарівного. А коли годинник б'є 12-ту, то мені аж дух перехоплює.
Вед.2. Дорослий, а поводишся, немов мала дитина.Потрібно бути стриманішим.
Вед.1. А чому це, дозвольте запитати, дорослим заборонено захоплюватися і радіти святу?
Вед.2. Тому що у дорослих завжди є серйозна, відповідальна робота, якою не можна легковажити.
Вед.1. А хто сказав, що я легковажу? Ні,я лише хочу гарно відсвяткувати Новий рік разом з нашою шкільною родиною! От як, наприклад, ти дивишся на змагання?
Вед.2Цікава ідея! Я навіть назву можу підказати – «Новорічні забави».
Вед.1. У нас навіть є команди найкмітливіших, найвеселіших, найспритніших учнів 7, 8-А та 8-Б класів.
Вед.2А оцінювати наш конкурс буде найсправедливіше журі :________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вед.1. Запрошуємо на сцену для представлення команду учнів 7 класу.
Вихід учнів, представлення
Вед.2 Настала черга команді 8-А класу оголосити про свою присутність.
Вед.1. Просимо на сцену!
Вихід учнів, представлення
Вед.2 А зараз настав зірковий час учнів 8-Б класу.
Вихід учнів, представлення
Вед.1. Що ж , команди представилися, час переходити зо самих змагань!
Вед.2 Перший конкурс має назву «Домашнє завдання».
Вед.1. Команди отримали завдання заздалегідь підготувати новорічний плакат та фантазійну новорічну композицію.
Вед.2 Це конкурс пройде дуже швидко і безболісно, тому що журі вже оцінили новорічний плакат і композицію.
Вед.1. За кожен витвір фантазії команда може отримати від 1 до 5 балів.
Вед.2. Отож, просимо журі оголосити результати першого конкурсу .
Оголошення результатів
Вед.1. Команда ________________молодці, що тут скажеш?
Вед.2 Так, з художнім смаком у наших конкурсантів непогано.
Вед.1. Час продемонструвати свою інтуїцію.
Вед.2 Що ти маєш на увазі?
Вед.1. Я натякаю, що наступний конкурс називається «Вірю – не вірю!»
Вед.2 Усім командам одночасно буде задано твердження, на яке вони можуть відповісти «Вірю», якщо вважають, що це правда, або «Не вірю», якщо не згодні з цим твердженням.
Роздаються таблички
Вед.1. На роздуми даємо 5 секунд.
Вед.2 Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.
Вед.1. Отож, слухаємо перше твердження про те, як святкують Новий рік у світі. У Румунії в новорічних пирогах прийнято запікати маленьку сюрпризи – монетки, порцелянові фігурки, каблучки, стручки гіркого перцю. (ПРАВДА.Знайдений у солодощах перстень має принести багато щастя. А стручок перцю розвеселить тих , кому він не дістався)
Вед.2 В Шотландії напередодні нового року підпалюють смолу в бочці і котіть її по вулицях. (ПРАВДА.Шотландці вважають це символом спалення старого року. Після цього дорога Новому відкрита)
Вед.1. В Уельсі у новорічну ніч потрібно розчинити навстіж двері, щоб провітрити будинок (НЕПРАВДА.Таким чином випускають старий рік і впускають новий)
Вед.2 В Японії переддень Нового року називають «золотим».У цей час завжди працюють установи й фірми, урядові організації, великі універмаги.(НЕПРАВДА. Навіть банки зачиняються о 12 годині дня 31грудня і відпочивають перші три дні нового року).
Вед.1. Опівночі кубинці вихлюпують на вулицю через відчинені вікна брудну воду (НЕПРАВДА. Виливають чисту воду, бажаючи, щоб новий рік був таким же чистим і світлим, як вода)
Вед.2 В Італії напередодні Нового року прийнято викидати старі речі й купувати замість них нові. (ПРАВДА.)
Вед.1. У Таїланді новий рік святкують у найбільшу спеку, тому люди при зустрічі поливають одне одного водою. Це своєрідне побажання щастя.(ПРАВДА)
Вед.2. У Монголії Новий рік зустрічають біля ялинки, щоправда, монгольський Дід Мороз приходить до дітлахів у костюмі пастуха. Проводяться спортивні змагання, ігри, перевірка спритності і сміливості.(ПРАВДА)
Вед.1. Популярний новорічний подарунок у Японії – граблі , щоб було чим загрібати щастя.(ПРАВДА)
Вед.2 Болгари, зібравшись на святкування Нового року, на кілька хвилин вимикають світло, їх називають хвилинами новорічних запотиличників. Можна вдарити того, хто тебе образив. (НЕПРАВДА. У цю мить обмінюються дружніми поцілунками)
Вед.1. Це було останнє запитання. Загалом команди можуть отримати максимально 10 балів, тому що було задано 10 завдань. Отож, давайте підсумуємо, чи не занадто довірливими виявилися наші конкурсанти.
Вед.2 просимо журі оголосити, яку кількість балів отримали команди за конкурс «Вірю-не вірю» та загальну суму.
Оголошення журі
Вед.1. Щось наші вболівальники засумували, притихли.
Вед.2 Пропонуємо розважитися і заробити бали для своєї улюбленої команди.
Вед.1. Отож, запрошуємо по 2 вболівальники кожної команди.
Вед.2 Протягом 1 хвилини ви повинні якомога частіше влучити в баскетбольне кільце.
Вед.1. За кожну вдалу спробу ваша команда-фаворит отримає 1 бонусний бал.
Вед.2 Запрошуємо вболівальників на тренування.
Вед.1. Пропоную не заважати фанатам набивати руку перед конкурсом.
Вед.2 Дійсно, давайте краще подивимося, які творчі сюрпризи підготували нам конкурсанти
Вед.1. До уваги журі, сьогодні учні підготували цікаві художні номери, кожен виступ може принести команді максимально 5 балів.
Вед.2 Учні ____класу підготували_____________________________
___________________________________________________________і дуже хвилюються перед виступом, тому давайте їх підтримаємо дружніми аплодисментами.
Виступ____класу
Вед.2 Дякуємо за веселий настрій учням _____класу!
Вед.1. Сподіваємося, нашим членам журі теж сподобався виступ. Оголосіть, будь ласка, свою оцінку за виступ.
Оголошення журі
Вед.1. До речі, ви не забули про наших вболівальників?
Вед.2 Вони вже пристрілялися, і готові показати всім майстер-клас.
Вед.1. Запрошуємо журі підійти до кільця, щоб зафіксувати вдалі спроби.
Вед.2 Нагадуємо, що кожне влучання протягом 1 хвилини принесе вашій улюбленій команді 1 бал.
Вед.1. Отож, просимо підійти з м’ячем до лінії вболівальників 7 класу
Гра
Вед.2 До змагання готові вболівальники 8-А класу! Почали відлік.
Гра
Вед.1. І нарешті допоможу перемогти учням 8-б класу їхні вболівальники! Один, два, три, почали!
Гра
Вед.1. Швидко пройшов час цієї гри. А от наскільки швидкими і вправними помічниками були наші вболівальники, скаже журі.
Оголошення журі
Вед.2 Оголосіть, будь ласка, суму набраних балів.
Оголошення журі
Вед.2 Справді, справжні вболівальники ніколи не залишають своїх товаришів напризволяще.
Вед.1. Проте зараз для них настане тяжкий конкурс. Вони не зможуть допомогти , будуть змушені лише спостерігати і вболівати за своїх улюбленців …
Вед.2…тому що прийшов час пізнавальної вікторини «Більше-менше». Усі команди отримують спільне завдання: уточнити число, кількість чи дату, сказавши «Більше» чи «Менше».
Вед.1. Пропоную спробувати. Команди, увага, перше твердження із історії святкування новорічних свят, зими взагалі. На роздум у вас є 10 секунд. В Іспанії, Португалії, на Кубі символом достатку і щасливого сімейного вогнища здавна вважають виноградну лозу, тому під передзвін курантів опівночі зїдають 10 виноградин. (БІЛЬШЕ-12, за кількістю ударів годинника)
Вед.2 Журі, увага, дана спроба не оцінюється.Залишилося сказати, що кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.
А зараз слухайте уважно перше твердження:
1. Сніжинка важить 1 грам (менше – близько міліграма)
2. Покривало снігу на поверхні нашої планети може вплинути на швидкість обертання Землі. Воно важить 100 тонн. (більше – 7 400 мільярдів тонн)
3. Серед природних тіл сніг найкраще відбиває сонячне проміння. Він схожий на велетенське дзеркало, яке відбиває в космос 50 % променевої енергії Сонця (більше – майже 90%)
4. Щоб пересуватися по льоду на санках, потрібно витратити в 2 рази менше енергії, ніж при русі на колесах. (більше – в 10 раз)
5. Від того, який у лісі сніг – пухкий, глибокий – часто залежить життя диких тварин. При глибині снігу 20 см вовк не зможе наздогнати оленя (більше – півметра)
6. Найбільший у світі готель, повністю зроблений з льоду і снігу, знаходиться в Лапландії, недалеко від Північного полярного кола. Скромно почавши з одномісного номера, готель за 15 років розрісся до 5 тисяч квадратних метрів. Скажіть, чи правда, що кількість відвідувачів за рік дорівнює 100 осіб. (більше – 37 тисяч)
7. У вищезгаданому готелі клімат всередині змінюється в залежності від температури зовні . На вулиці запросто може бути -40 градусів по Цельсію. Скажіть, чи справді всередині -35 градусів по Цельсію? (більше – до 10 градусів по Цельсію)
8. Сніг скрипить тільки в мороз. Є навіть люди, які можуть оцінювати температуру повітря по тому, як сніг скрипить. Наука довела, що вже при 0 градусах можна почути, як голосно скрипить сніг (менше: зі зміною температури від -8 до -20 градусів).
Вед.2 Це було останнє запитання конкурсу «Більше-менше». Дякуємо командам за гру і пропонуємо сказати журі, скільки балів отримали команди за це змагання і загальну суму балів.
Оголошення журі
Вед.1. Після такого напруженого конкурсу пропоную розважитися і запросити учнів_________класу представити свій художній номер.
Виступ____класу
Вед.2 Давайте подякуємо аплодисментами учням ____класу за виступ.
Вед.1. Нагадуємо журі, що ви оцінюєте і художні номери. Максимальний бал – 5. Скільки балів, на вашу думку, щойно отримали гравці команди______ класу?
Оголошення журі
Вед.2 Ви помітили, що у віршах про зиму, Новий рік часто мороз зображений дуже гарним художником.
Вед.1. Справді. Ось, наприклад: Дивні квіти розпустились на шибках вікна.
Це морозові приснилась уночі зима.
Вед.2 Ми пропонуємо командам відчути себе художниками.
Вед.1. За допомогою фломастерів ви можете створити образ новорічної ялинки, поки лунає музика.
Вед.2 Та це ж дуже легко! На плакаті вже є конури цього дерева. Обводиш – і готово!
Вед.1. Усе не так просто. Художнику завязують очі, і він лише за допомогою підказок своїх друзів знатиме, куди спрямовувати руку.
Вед.2 А журі зможе оцінити командну гру від 1 до 5 балів.
Вед.1. Отож, готуємо художників до конкурсу. Суперники, завяжіть очі один одному. Нагадуємо, що результат залежить від точних вказівок команди.
Вед.2Отож, просимо команди підійти до своїх столів. Дайте фломастер до рук художників. Почали!
Гра. Звучить мелодія
Вед.2 Стоп! Завершився конкурс . Звільніть від повязок художників і передайте для оцінювання журі свої шедеври.
Вед.1. Тим часом запрошуємо до виступу учнів ____класу.
Виступ____класу
Вед.2 Давайте подякуємо учням ___класу за такий гарний виступ!
Вед.1. А ми з нетерпінням чекаємо рішення журі щодо конкурсу новорічних художників.
Вед.2 просимо також вказати бал за виступ ____ класу і загальну суму .
Вед.1. Сьогодні було стільки гарних конкурсів! Думаю, що насамкінець варто пограти в найулюбленіше змагання наших школярів!
Вед.2 Справді, який же Новий рік без улюбленого конкурсу «Третій зайвий»
Вед.1. Але ми його проведемо на новий лад. Коли звучить музика, можете танцювати, веселитися, кружляти навколо стільців. А коли мелодія стихне, ви повинні виконати оголошене завдання.
Вед.2 І тільки після цього можна займати вільний стілець.
Вед.1. Хто не встиг, той виходить з гри. Журі, увага! Якщо конкурсант вибув першим – команда отримує 1 бал, 2-им – 2, 3-ім – 3 і так далі. Переможець отримує 6 балів. За дотриманням правил буде спостерігати журі.
Вед.2 Просимо по 2 учасники з кожної команди вийти на середину залу. Зараз ми проведемо невеличке тренування. Завдання – підстрибнути на місці.
Гра-тренування
Вед.1. Думаю, все зрозуміло, тому прошу конкурсантів слухати перше завдання:
1. Вигукнути «З Новим роком!»
2. Скласти пазл на столі.
3. 2 рази плеснути в долоні, 3 рази топнути ногами.
4. Вирізати сніжинки і розгорнути їх і показати всім.
5. Закинути в манеж усі свої сніжки. (5)
Вед.2 Конкурс «Третій зайвий» скінчивсяІ І поки журі підраховує бали за цей конкурс, а команди затамували подих в очікуванні результатів, ми пропонуємо вболівальникам взяти участь у розвагах.
Гра
Вед.1. Що ж , настала вирішальна мить визначення переможців конкурсу «Новорічні забави».
Вед.2 Запрошуємо до вітального слова та вручення призів наше шановне журі.
Підведення підсумків
Вед.1. Хвилина по хвилині час збігає,
І нам із вами вже прощатись час.
Нас рік старий невдовзі залишає,
А рік новий уже спішить до нас.
Вед.2 Усмішку, надію, розраду
Візьмемо із собою в рік оцей.
А негаразди лишимо позаду,
В старому році – й буде все окей!
Разом. До нових зустрічей!
|