Вівторок, 19.03.2024, 07:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Борзнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів
імені Христини Алчевської

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 131
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Профорієнтація

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА В ШКОЛІ


Бесіду проводить практичний психолог Гненюк О. В.

Одним з головних завдань школи є надання до­помоги школярам у визначенні  життєвого шляху, у формуванні їх професійної орієнтації, тобто вмінь орієнтуватися в світі, давати оцінку собі та своїм одноліткам, визначити своє місце у професійній структурі.

        Профорієнтаційну роботу в школі проводять учителі всіх навчальних предметів, класні керівники, інші члени педагогічного колективу, фахівці різних галузей виробництва.

Соціально-психологічна служба у школі покликана забезпечи­ти організацію профдіагностикиважли­вого засобу  оцінки і самооцінки особистості, прогнозування стану нахилів і поведінки, засобу професійного вибору.

Профорієнтаціяце довготривалий про­цес, який включає три основні моменти:

  • вплив соціального середовища на осо­бистість, що формується;
  • усвідомлення  необхідності праці,  пі­знання конкретної сфери праці;
  • перетворення праці за законами розвит­ку сьогоденної дійсності.

      Головним завданням роботи є надання до­помоги школярам у визначенні їх життєвого шляху за допомогою діагностичної оцінки особистості; її здатності виконувати ту чи іншу роботу. Слід зазначити, що професій­на орієнтація гарантується Конституцією України. Отже, законодавчо профорієнтація є одним із видів соціальної допомоги людині в її самовизначенні.

        Профорієнтаціяце довготривалий про­цес, який включає три основні моменти:

  • вплив соціального середовища на осо­бистість, що формується
  • усвідомлення  необхідності праці,  пі­знання конкретної сфери праці," 
  • перетворення праці за законами розвит­ку сьогоденної дійсності.

        Допомогти молодій людині у свідомому ви­значенні свого місця в професійній структу­рі суспільства покликані і психологи, і пе­дагоги, і соціологи, і медичні працівники. Психолого-педагогічна функція профорієн­таціїце перш за все виявлення і форму­вання інтересів, нахилів, здібностей школя­рів, визначення шляхів і умов ефективного управління їх професійним самовизначен­ням. Також цеформування професійних намірів у відповідності з інтересами і потре­бами конкретного регіону в кадрах.

       


Корисні посилання
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz