Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Акції"16 днів проти гендерного насильства"
Випуск газети «Гендерна рівність» Інформаційна трибуна «Види насильства» (10-11 кл.) Відеолекторій «Станція призначення життя» (9 кл.) Відеовікно «Насилля серед однолітків» (6 кл.) Відеолекторій «ВІЛ, знати, щоб жити» (10 – 11кл.) Година спілкування «Дещо про гендер» (7кл.) Виставка малюнків «Моя сім’я» (2 – 4 кл.) Психолого – педагогічний семінар «Страх як прояв особистісних самообмежень» Анкета «Стосунки між однолітками» (5 – 6кл.) Зустріч зі спікером шкільного парламенту круглий стіл «Гендерна рівність» Підсумки акції «16 днів проти гендерного насильства»
Гендерна рівність посідає важливе місце у забезпечені розвитку здорового суспільства та знаходиться в центрі економічного та соціального прогресу. Результати розвитку не можна максимізувати та підтвердити, не приділивши належної уваги потребам та інтересам жінок і чоловіків. Цілі зниження рівня малозабезпеченості та досягнення гендерної рівності є чіткими та взаємопов’язаними. Зниження рівня малозабезпеченості передбачає звернення до примусу, який обмежує людську здатність уникати або обмежувати позбавлення у будь-чому. Гендерна нерівність сприяє посиленню малозабезпеченості, збереженню її від покоління до покоління, і послаблює спроможність жінок та дівчат подолати її. Нерівність не дає можливості жінкам та дівчатам скористатися можливостями, які роблять їх більш стійкими у кризових ситуаціях. Щоб досягти зниження рівня малозабезпеченості, необхідно знищити обмеження, з якими стикаються дівчата та жінки. Такі обмеження включають низьку мобільність, низьку самооцінку, поганий доступ до ресурсів та контроль над ними, недостатній доступ до основних соціальних послуг, до навчання й загального розвитку особистості, до інформації та технології, до прийняття рішень у державі, юридичних організаціях та організаціях приватного сектору, а також недостатню роль у громадах та родині.
|
Корисні посилання
Пошук
Календар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||