Четвер, 28.03.2024, 15:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Борзнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів
імені Христини Алчевської

Меню сайту
Історія школи
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 131
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Конкурс веселих та кмітливих.

 

КОНКУРС ВЕСЕЛИХ ТА КМІТЛИВИХ

Вед. 1 Доброго вечора, шановні…А що за публіка в залі?

Вед.2 Ти глянь, як пильно дивляться… і посміхаються…

Вед. 1 Так сьогодні ж конкурс веселих та кмітливих! А це означає, що нас чекають жарти, розіграші, сміх, сміх…

Вед.2 …І ще раз сміх. Усе це гарантовано нам забезпечать учнівські команди.

Вед. 1. Зустрічайте! Команда __________________________!

Вед.2 Команда ________________________________________!

Вед. 1 А щоб усі оцінили серйозність ситуації, представляємо журі:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вед.2 Команди можуть іти готуватися до змагання.

(команди виходять)

Вед. 1Для  наших гравців наступна інформація сюрпризом не буде, а от для глядачів і членів журі скажемо, що темою сьогоднішньої гри стала казка.

Вед.2 Точніше, «Життя як казка». Наш перший конкурс, привітання, називається так, як починаються усі казки: «Жили-були»

Вед. 1 Журі можуть оцінювати конкурс максимально п’ятьма балами.

Вед.2 Перед тим, як почати змагання, скажемо учасникам настанову: програєте – не сумуйте, наступного разу обов’язково виграєте.

Вед. 1  А виграєте – не деріть вгору носа, наступного разу можете програти.

Вед.2  Після такого оптимістичного початку з бойовим настроєм на сцені -  команда __________________________________________________________.

Вед. 1Знайомимось ближче!

Привітання команди________________

-   Жили-були, (і жить ще будем!)

Хотіли ми спокійно спать,

 Та  КВК у школі буде,

 І нам потрібно виступать.

 -  Зібрали ми останні сили

    Звичайно хвилювались всі

    Сподобатись хотілось сильно

    У цьому залі всім, всім, всім.

-  Всі зміни на краще

 сьогодні у нас !

   Вітайте команда :

-    Усі " Бомба! Це клас! ”

-Початок непоганий, я поки що задоволена. Але забули ви про мене.  Сором  буде вам, прошу любить і поважать…

Хором: Оце – наш капітан!

-А ще сказати хочем,

Не зможемо ми грати.

На тебе, о болільник,

Надіємсь, як на матір.

-Гей, болільник, ти долоні не шкодуй,

Можеш свиснуть, можеш топнуть, в труби дуй!

-І суперникам в цей час

Пришлемо привіт від нас.

-(пафосно)Ми просто – жодні інші: ми-це ми.

Ми теж смішим і вмієм це робити.

Закличем всіх  і будемо людьми…

-(виймає банку з малюнком черепа і кісток, розгублено)І як після цих слів ОЦЕ дарити?!

 

Звучить дискотечна музика. Виходить на сцену учасники команди.

 

Пародія на пісню Н.Бучинської «Дівчина-весна»

 

 Ой палають від страху щоки

 І лунає сміх, і лунає сміх,

 І лунає сміх!

 Готувались і старались

 Кожний, як умів, кожний, як умів,

 Так як він умів!

 І вночі погано спали,

 Бо немає сну, бо немає сну,

 Бо немає сну!

 Жарти з мозку добували

 Нічку не одну, нічку не одну,

 Нічку не одну!

 ПРИСПІВ:

 Наша команда до вас прийшла

 Сміху і жартів вам принесла!

Ми ризикнем. Була не була!

 Наша команда до вас прийшла!

 

Вед.2 Дякуємо за вдалий початок сьогоднішньої гри команду______________

Вед. 1 Естафету приймає команда________________________ Вітаймо!

Привітання команди

З'являється ведуча.

Ведуча. Жила-була команда КВК «Евклід». Назва нашої команди — це абревіатура... (З-за куліс висува­ються дві фізіономії з таблицею, на якій написане абсолютно незрозуміле слово). Я сказала абревіатура, а не абракадабра!.. (Після цього асистенти виносять табличку зі словом "Евклід"). Отже, це абревіатура, яка розшифровується так: ерудовані... (Через усю сцену проходить людина з енциклопедіями), веселі...

'являється псих у гамівній сорочці). Я сказала - веселі (псих посміхається), дуже веселі... (посміхається дуже широко), кмітливі леді та джентльмени (на сцену виходить маленький, але дуже поважний джентльмен у високо­му циліндрі, ведучи під руку леді). Вчителі у нашій школі дуже добрі. (Виходить усміхнений учитель, схожий на кота Леопольда — з великим бантом на грудях). Але строгі. ("Леопольд " дістає із-за спини батога). Часом дуже строгі. (З-за спини іншою рукою "Леопольдові" - бейсбольну биту).. Про­те вони завжди справедливі (з'являється Феміда) і страшенно привабливі (Феміда прибирає позу максимальної привабливості), хоч і не завжди все помічають (Феміда натикається на когось ви­ходячи). Учні нашої школи дружні (на сцену викочується клубок із двох учнів, які шалено б'ються), розумні (учні припиняють бійку, помітивши ведучого, починають його роздивлятися)і – киш!(вони втікають) і спритні. Самі ж ми скромні (на шиях "золоті" ланцюги), і патріотично налаштовані (ведучі кланяються і обертаються до глядачів спинами, а на спинах у них пришпилені державні прапори Ізраїлю та Росії).

-Ні, і з цими клоунами я виступаю!

-Добре, ти – наш капітан, ми більше не будемо.

-Так, все ніякої самодіяльності, просто відіграємо номери.

-Отже, що у нас наступне?

-Передаємо привіт для суперників.

-(на високих пафосних тонах)Усмішки, друзі, та вітання

                                                   Хай принесе сьогодні вам день!

-(на низьких тонах, звичайно, грубо) Здійсніть суперників бажання,

                                                    Жарти ваша трухлі, як пень!

-(пафосно)Хочем, щоб противник наш

-(спокійно, серйозно)Другом завжди був для нас! (сперся на битку)

-Чого ти, я ж просив , серйозно.

-Ну все, тепер серйозно.

-Ну тепер так!

-Болільник - надійний!

- Болільник – рішучий!

-Нас завжди підтримай!

-Підтримай, не мучай!

-Так, ну це вже краще.

(Пародія на пісню К.Бужинської «Як у нас на Україні» - співають всі.)

 

 Хай усі шкільні проблеми,

 Як горіхи затріщать.

 Допоможуть наші жарти

 Їх швиденько розвязать.

 Нехай через край наповнять

 Наші дружбою серця.

 Вже співається з любов’ю

 Навіть арія оця!

 

 ПРИСПІВ:

 

Як у нас на КВНі -

 Просмішки сліпучі,

 Так у нас на КВНі -

 Люди всі співучи.

 Хай же щастя буде довгим

 І пісень багато,

 Бо без пісні в КВНі

 Не буває свята.

 

Вед.2 Давайте подякуємо команді _____________________________ за феєричний виступ

Вед. 1 Просимо журі оцінити конкурс «Привітання». Максимальний бал  - 5.

Команди на сцені . Оцінювання  .

Вед.2 Знаєш, я помітила, що в конкурсі веселих і кмітливих є дещо і від спортивних змагань.

Вед. 1 Ну так… Віджимання, присідання…

Вед.2 Тільки, на відміну від спортсменів, гравці розминатимуть не м’язи, а почуття гумору.

Вед. 1 У чому ж суть конкурсу?

Вед.2 Команди за 30 секунд повинні знайти смішну відповідь на запитання від учнів нашої школи та своїх суперників. Наскільки вдалий жарт, вирішує журі.

Вед. 1 Максимальний бал за кожну вдалу відповідь – 5. Відлік часу починається відразу після оголошення запитання.

Вед.2  Отже, увага на екран! Звучить перше відеозапитання

Звучить відео запитання

Вед. 1 Отже, команди, прошу дати відповідь

Звучить повтор запису  Відповіді учасників

Вед.2 Запитання №2 . Слухаємо!

Звучить відео запитання

Вед. 1 Прослухаймо ще раз  запитання.

Звучить повтор запису  Відповіді учасників

Вед.2 До вашої уваги – запитання №3.

Звучить відео запитання

Вед.1 Що ж нам скажуть команди? Слухаємо повтор.

Звучить повтор запису  Відповіді учасників

Вед.2 Поки що ви справляєтеся із завданнями, а чи буде вам по зубам запитання №4?

Вед.1 Переглянемо відео.

Звучить відео запитання

Вед.2 Що ж, подивімося повтор…

Звучить повтор запису  Відповіді учасників

Вед.1 Гравці добре підготувалися. І останнє запитання від ваших уболівальників.

Звучить відео запитання

Вед.2 Отже, звучить повтор.

Звучить повтор запису  Відповіді учасників

Вед.1 Настала черга домашніх заготовок. Прошу____________ озвучити своє запитання для суперників

 Звучить  запитання

  Відповіді учасників

Вед.2 Яке ж буде зустрічне запитання?

Звучить  запитання

  Відповіді учасників

Вед. 1 Дякуємо командам за влучні жарти.

Вед.2 Просимо журі оголосити результат конкурсу «Розминка»

Оголошення результатів

Вед. 1 Як швидко летить час…

Вед.2 Так і батьки кажуть: «Не встигла навчитися говорити, а вже не перебалакаєш»!

Вед. 1 Та я не про те. Уже позаду аж 2 конкурси.

Вед.2 Тааак, а попереду тільки 2.

Вед. 1 Причому один з них починається прямо зараз .

Вед.2 Конкурс новин! Максимальний бал – 5.

Вед. 1 Запрошуємо на сцену команду КВН _______________________

Виступ команди

-За статистикою, кожна кішка мріє стати скелетом в кабінеті біології.

-На Україні таблицю множення учать 2 категорії населення: першокласники і водії маршруток.

-Уроки фізкультури створені для того, щоб підкреслити фізичну досконалість учителя та показати фізичні недоліки учнів.

-У школі дівчатка діляться на 2 категорії : ті, хто дає списати і ті, кого смикають за волосся.

-Повертаючись в рідну школу, кожний дорослий почуває себе безтурботною щасливою дитиною. І при цьому непомітно спльовує через ліве плече.

-Порядок в шоклі забезпечують 3 богатиря:Фізрук, Воєнрук, Трудовик.

-Невідомі вандали повісили в кабінеті світової літератури портрет Дарї Донцової

-Встановлено, що шкільні парти після 5 років експлуатації не поступаються по інформації стіні ВКонтакті.

-У шкільний щоденник сину Сергія Зверєва пишуть зауваження про поведінку батька.

-Тепер на уроках фізкультури вчать не плигати через козла, а вилаяться і обїхати, щоб не створювати аварійну ситуацію.

-Якщо раніше «змінка» означало додатковий комплект взуття, то тепер це нова панелька для айфона.

-В школі Шао-Лінь щомісяця збирають на нунчаки вчителю.

-Дякуємо за увагу!

Мелодія для команди

Вед.2 Так, повеселилися на славу…

Вед. 1 А чи чекає слава команду КВН ____________________________, ми побачимо вже зараз.  Зустрічайте!

Мелодія для команди. Виступ команди

-Після фільмів про Гаррі Поттера стали обережніше ображати очкариків.

-Підказка від учителя біології : якщо ласточки літають низько – це миші.

-Для боротьби з ожирінням США закупило в Україні 20 тисяч фізруків.

-«Акселерацію не зупинити!» - до такого висновку прийшли 15-річні професори академії.

-На думку бабусь біля під’їзда, наш світ населяють шмаркачі, некультурні і бабулі біля під’їздів.

-Спеціально для любителів пропустити школу: запрошуємо на курси підвищення температури.

-Установлено, що вчитель мови зібрала твітери учнів на перевірку.

-Инстинкт самозбереження вище професійного обов’язку. На батьківських зборах класний керівник сказав боксеру Валуєву, що його син – найкращий учень в історії школи.

-За статистикою, після перевірки творів на тему «Як я провів літо», учитель мови може працювати менеджером-консультантом в турагенство.

-Гламурні дівчата на 80 % складаються з туалетних вод.

-В одному з досліджень для Малої Академії наук учень 5 класу довів, що продвинуті голуби не клюють крихти хліба після 6 вечора.

-Дякуємо за увагу.

Мелодія на вихід команди

Вед.2 Дякуємо командам за влучні жарти.

Вед. 1 Доки вони готуються до наступного конкурсу, просимо журі оцінити конкурс новин.

Оголошення результатів

Вед.2 Усі помітили, що день став дуже коротким, темнішає рано, надворі стає як ніч.

Вед. 1 От ми й не стали мудрувати із темою домашнього завдання «Казка на ніч».

Вед.2 І першими розкаже казку команда_________________________. Зустрічаймо!

Виступ команди

Голос за кулісами: У школу приїхали гості.

-Методика навчання у нашій школі набагато відрізняється від інших шкіл.

-Цікаво, чим?

-Діти засвоюють інформацію під час сну. Учитель читає їм казку, а вони засинають, уявляють себе головними героями (виходять)

Голос за кулісами: -Отже, в дитячій голові…

-У три­дев'ятому царстві, тридесятому государстві жив-був Цар.

-  І було у царя двоє синів. Зібрав якось цар свою родину і сказав.

Цар. Час вам, хлопці, дружин собі шукати. Візьміть собі по стрілі і стрі­ляйте в небо...

1 син. А кого ми там у небі підстрелимо?

Цар. Парашутистку або стюардесу, яка вам різниця? Головне, щоб то

жінка була. Лікар. Пустив стрілу перший син, і попала стріла в ж... в жінку.

На сцену виходить красуня в сарафані, а стріла стирчить із сідниці. (Сарафан можна розпороти по шву, а стрілу закріпити у шматку пі­нопласту, який прив 'язується під сарафаном до джинсів). Красуня виво­дить свого судженого.

 - А Іванкова стріла потрапила в болото.

На сцену вибігає учень з банкою. Царевич Іван біжить за ним.

Іван. Віддай жабу, западло! То моя наречена!

Учень. А нам учителька біології казала заспиртувати!.

 Іван. Я тебе самого зараз в банку посаджу!.. (Забирає банку.)

  •  І була жаба гарною господинею (Василиса в ластах походжає під ручку з чоловіком), але шкуру жаб'ячу лише на ніч скидала, а вдень усе царство з Івана насміхалося. Не витерпів Іван знущань, вирішив шкуру спалити.

Іван збирається палити жаб 'ячу шкуру і ласти.

 - (буденним голосом). Не пали шкури, Іване.

Іван. А ти хто такий, щоб мені вказувати? Читаєш свою книжку, то й читай.

Іван біжить за лаштунки і за секунду повертається з чорними кол­готками на фізіономії.

Лікар. Я ж тебе просив гуми не палити. Тепер йди вмивайся.

Іван біжить за лаштунки.

  • Так, кожен з нас уявляв себе кимось із казкових героїв. Я був Драконом.
  • А я завжди хотіла бути вчителькою.
  • Але це ж не казкова героїня…
  • Все одно, вчителькою.
  • А на побачення зі мною підеш?
  • Ну-у.
  • Дивимося, як це буде..

На сцені залишаються хлопець і дівчина.

Хлопець :-Коли я тебе увідєв…

Дівчина виправляє : -Побачив..

Хлопець: -Моє серце затьопалося…

Дівчина: Затріпотіло…

Хлопець:- І я влюбився…

Дівчина: -закохався. Так, а тепер все спочатку і правильно.

Хлопець:-Коли я тебе побачив, моє серце затріпотіло і я закохався…

Дівчина: Ти такий романтик…

Заходить офіціант: -Що будете замовляти?

  • Так, добре, коли є освіта, романтика забезпечена.
  • Дивимося далі.

(на тротуарі стоїть чоловік з надписом в руках «Дипломи. Атестати». Позаду натовп інших продавців. Підходить юнак.

  • Скажіть, атестат про закінчення школи можна у вас купити?-
  • Легко!
  • А справжній?
  • Справжній! Ну що, будеш брати?
  • Так.
  • Як звати?
  • Юра.
  • Працюєм для Юри(сусіднім продавцям).

Звучить шкільний вальс.

  • Дорогий Юра. Усі 10 років ти був гордістю нашої школи. І ось прийшла урочиста мить вручення атестату! Вітаю! Від імені нашого колективу! Заслужив!

Продавці аплодують. Продавець протягує диплом, витирає сльозу.

- Ось так буде, тільки по-справжньому, вже скоро.

-Не буде фальшивих сліз, вальсів.

-  Усе буде щиро, душевно.

- Ми будемо сумувати за нашою казкою.

  

Мелодія на вихід

Вед. 1 Бачу, ніхто після казки не заснув.

Вед.2 А команда _________________________ за кулісами теж не дрімає і чекає свого виходу.

Вед. 1 Запрошуємо вас на конкурс!

Виступ команди

Учасник 1. А ми продовжуємо подорож по чудовій казці, ім’я якій школа.

 

Виходить на сцену учасник команди.

 

Учасник2:  Здрастє. Вчора Галину в кафешку зводив.

Учасник1:  Ну, і що?

 Учасник2:  Двісті гривень просадив…

 Учасник1:  Оце і все?

Учасник2:  Так в неї ж більше й не було!

 

 

Учасник2:  О! Сюди йде дівчинка, яка найкраще навчається в нашій школі! Не кожній дівчині, як цій, пощастило народитися у Тритузному! Зустрічайте гордість школи!

Виходить на сцену учасниця команди у шкільній формі.

Відмінниця:  Мої вам вітання! Я – найкраща учениця нашої школи!

 Всі:   Та знаємо, знаємо!

Відмінниця:  А ви хочете стати такими, як я?

Всі:   Ні!

Відмінниця:  І даремно! А знаєте, чому я найкраща учениця нашої школи?

 Учасник1:   Бо ти їси багато часнику і вчителі тобі ставлять п’ятірки лише за те, щоб ти швидше ішла від дошки!

Відмінниця:  Правильно! Їжте часник і ви станете найкращими!

Учасник1:   А це іде СОВІСТЬ нашої команди!

 

Виходить на сцену учасниця команди

 

Совість:  Вибачте, шановні наші вчителі, це ми намазали салом підлогу в школі. Це ми в Інтернет подали оголошення в службу знайомств з вашими фотографіями. Це ми…

Всі:   Чого ти приперлася? Іди звідси! Хто тебе гукав? Мовчи! Іди – не пали всіх!

Всі:   Припреться завжди невчасно! Слава богу – здихались! Чого було лізти сюди?!

 

-         Заходить учень до учительської і жалобно каже :

-         Громадяни педагоги, пробачте, що я до вас звертаюсь !  Сам я не винен, у  мене сьогодні у автобусі порізали портфель, витягли самі цінні речі зошит з математики, німецької та мови з домашнім завданням, яке я так старанно виконував.

Будьте, так,  ласкаві, поставте, хоч скільки зможе ( подає щоденник ).

 

-         Екзамен у школі. Учитель звертається до учнів :

-         Запитання на « дванадцять » : як мене звуть ?

                                                       ( учні мовчать, та пожимають плечима)

-         Запитання на « вісім »: з якого предмета екзамен ?   

                                                       ( знову тиша )

-         Запитання на « шість балів» : якого кольору підручник ?

( позаду чується шепіт)

-         От, валить, так валить !

 

 

-         Мамочка, мамочка а нам сьогодні прививки робили !

-         Ти, дорогенька, сподіваюсь, не плакала (

-         Ні, мамочка, вони мене не наздогнали !

 

 

-         Розмовляють дві першокласниці :

-         А, здогадайся, якого кольору в мене спідниця, кольору на літеру « ве »

-         Вишневого ?

-         Ні, в клітинку.

 

 

 

-         Сашко, коли ти виправиш двійку по математиці ?

Не знаю, мам ! Вчителька постійно носить журнал з собою.

 

 

-  У мене кіт на балконі птахів ловив .

  - Ну і як ?

  - Рахунок 4 : 2 на його користь.

 - Що, навернувся два рази ?

 - Та, ні навернувся він усі шість раз, але двічі пташку не зловив.

 

 

Першокласника тягнуть в школу.

 Він впирається і кричить:

 - Одинадцять років !!! За що !!???

 

Даішник зупиняє машину, а за кермом виявляється його колишня вчителька.

 Даішник:

 - Здрастуйте, Марія Іванівна, діставайте ручку, папір і пишіть 100 разів:

 "Я більше ніколи не буду порушувати правила дорожнього руху..."

 

Тату, сьогодні в нас у школі скорочені батьківські збори.

 — Як це — скорочені?

 — Ти, я і директор.

 

Школа, урок історії. Народ розгадує кросворди.

 Італійський революційний діяч. Вісім букв. Четверта “о”.

-Люди, ну, вісім букв?

-хто знає? Допоможіть! Італійський революційний діяч. Вісім букв. Четверта “о”.

 - Чиполіно.          

Учасник1:  Живуть у шкільній країні і хлопці якому не треба ні кафешок, ні уроків, ні спортивних секцій, а тільки риболовля – риболовля в зимовий період!

Виходить на сцену учасник команди з відром в руках і зимовою вудкою.

Ставить відро, сідає, ловить.

Учасник2:  Пацан, чуєш? Ти що робиш?

Той махає рукою, щоб відчепився і мугиче щось.

Учасник2:  Пацан, я не зрозумів, ти чому мовчиш?

Той знову махає рукою, щоб відчепився і мугиче щось.

Учасник2:  Клює? (Той: угу!) Так чому ти мовчиш і тільки мугикаєш?

Той в руку наче випльовує щось.

Рибак:  Чого ти причепився? Я черв’яків грію! Ясно тобі?

 

-І кожному з нас після такого питання стає все зрозуміло, що в  кожному жарті є доля жарту, решта- правда.

-У кожній  школі лише от стілечки двійок, а он стільки тепла і радості! 

-Нехай кожен ваш сон завжди буде кольоровим!

Поклон, мелодія на вихід.

 

Вед.2 Конкурси скінчилися, і зараз нам скаже журі, чи здалося їм життя як казка сьогодні ввечері.

Оголошення результатів

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: borzna (19.12.2016)
Переглядів: 330 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Корисні посилання
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz